//
کدخبر: ۳۲۹۷۰۰ //

اسکوچیچ باعث اخراج مربی سوریه می‌شود؟

وب سایت کووورة مدعی شد در صورتی که سوریه در دو دیدار بعدی برابر عراق و ایران نتیجه مطلوبی کسب نکند، سرمربی این تیم در خطر اخراج قرار خواهد گرفت.

اسکوچیچ باعث اخراج مربی سوریه می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی فوتبال سوریه در دورهای پنجم و ششم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، باید به مصاف تیم های ملی عراق و ایران برود. سوری ها با 3 شکست و 1 تساوی، در قعر جدول رده بندی گروه قرار دارند و دو دیدار دشواری که در پیش روی این تیم است سبب شده تا آینده کاری سرمربی آنها در معرض خطر قرار بگیرد.

وب سایت کووورة در این خصوص نوشت: نزار محروس سرمربی تیم ملی سوریه پس از نتایج ناامیدکننده در دورهای گذشته مرحله مقدماتی جام جهانی 2022، از وضعیت بدبینی حاکم بر رسانه های ورزشی این کشور ابراز نارضایتی کرد. نتایجی که باعث استعفای دسته جمعی در فدراسیون فوتبال سوریه شد.

این وب سایت به نقل از یک منبع نزدیک به سرمربی تیم ملی سوریه نوشت که محروس از وضعیت نارضایتی و عدم خوش بینی کارشناسان ورزشی نسبت به آینده شگفت زده شده است، چرا که او 50 روز قبل از شروع این مرحله از مسابقات هدایت تیم را بر عهده گرفت، در حالی که هدایت نبیل معلول تونسی در این تیم بیش از یک سال و نیم و بدون هیچ استراتژی مشخصی به طول انجامید.

کووورة در پایان نوشت: آینده نزار محروس با نسور قاسیون (لقب تیم ملی سوریه) در خطر است چرا که کمیته موقت فدراسیون فوتبال سوریه منتظر نتایج این تیم در دو دیدار با عراق و ایران است تا سرنوشت این مربی را به طور رسمی مشخص شود. در صورت شکست سوریه در این دیدارها، باید شاهد اخراج این مربی سوری باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۷۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان