//
کدخبر: ۳۲۹۹۶۲ //
نباید در باد این پیروزی بخوابیم

حسینی: این برد زودتر باید اتفاق می‌افتاد

تیم هوادار موفق شد امروز نخستین برد خود در لیگ برتر را برابر پدیده مشهد رقم بزند و به رده دوازدهم جدول صعود کند.

حسینی: این برد زودتر باید اتفاق می‌افتاد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید محمد حسینی مدافع تیم هوادار پس از دیدار در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص برد تیمشان برابر شهر خودرو گفت: می‌دانستیم بازی سختی در پیش خواهیم داشت و تنها به فکر سه امتیاز بودیم. از نخستین تمرین هم‌قسم شدیم تا اولین برد فصل را به دست بیاوریم و روزهای خوبمان را شروع کنیم.

وی ادامه داد: در طول هفته آقای عنایتی به جز تمرین ‌و توصیه‌های فنی، نیز صحبت‌هایی با تیم انجام داد تا با ذهن آزاد برای این مسابقه آماده شویم. در بازی‌های قبل نیز حق ما باخت نبود و واقعا بد شانس بودیم که توپ‌هایمان گل‌نمی‌شد یا روی یک غفلت شکست می‌خوردیم. آن سه باخت را فراموش کرده‌ایم و از امروز لیگ برای ما شروع شد. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در مسابقات بعدی بتوانیم بازهم نتایج درخشانی را به دست بیاوریم. هر روز هماهنگی تیم بیشتر می‌شود و قطعا کار با آقای عنایتی برای همه ما لذت بخش است و امیدواریم که فصل فوق‌العاده ای را کنار هم بسازیم.
مدافع تیم هوادار در انتها گفت: این برد برای ما قبل از تعطیلات بسیار نیاز بود تا با خیال آسوده و روحیه بالا به تعطیلات برویم. البته نباید در باد این برد بخوابیم و هر بازی باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم تا این نتایج ادامه دار باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۹۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان