//
کدخبر: ۳۲۹۸۹۲ //
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

روز سخت سپاهان و استقلال در صدر/ نوار برد کدام تیم پاره می‌شود؟

هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر در شرایطی روز نخست خود را پشت سر خواهد گذاشت که دو تیم صدرنشین روز سختی در اصفهان و شیراز خواهند داشت و این احتمال وجود دارد اولین امتیازات را از دست بدهند.

روز سخت سپاهان و استقلال در صدر/ نوار برد کدام تیم پاره می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور وارد هفته چهارم شد و امروز در همین چارچوب 8 تیم در قالب چهار بازی به میدان می‌روند که در این بازی‌ها هوادار میزبان پدیده است، تراکتور از پیکان پذیرایی می‌کند، فجر سپاسی و استقلال در شیراز به مصاف هم می‌روند و در دربی اصفهان نیز سپاهان در فولاد شهر به مصاف ذوب آهن می‌رود.

هوادار - پدیده
هوادار تیم تازه وارد به رقابتهای لیگ برتر تاکنون امتیازی در این مسابقات به دست نیاورده و شاگردان رضا عنایتی بسیار امیدوارند اولین امتیازشان را از تیم بحران زده پدیده دشت نمایند.

پدیده که در یک بازی حضور نیافته، از دو بازی یک تساوی و یک شکست به دست آورده و آنها اولین تیمی بودند که در این فصل دست به تغییر سرمربی زدند و میثاقیان را جایگزین مهاجری کردند. این بازی برای هر دو تیم به خصوص برای هوادار بسیار حائز اهمیت است. نقطه مشترک دو تیم در خط حمله آنهاست و اینکه هیچیک از دو تیم تاکنون موفق به گلزنی نشده‌اند.

تراکتور - پیکان
پیکان در حالی که یک دیدار معوقه هم دارد، با 4 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد که این جایگاهی مناسب برای شاگردان مجتبی حسینی به حساب می‌آید. پیروزی احتمالی در این بازی می‌تواند این تیم را به صورت موقت در رده‌های پنجم یا چهارم قرار دهد.

شاگردان فیروز کریمی هر دو بازی خارج از خانه خود را باخته و در تنها دیدار خانگی شان پیروز شده‌اند و آنها به دنبال دومین پیروزی خانگی فصل شان هستند.

هر دو تیم در بازی‌های گذشته نشان داده‌اند بازیکنانی دونده به خصوص در میانه میدان در اختیار دارند و در این بازی جنگ اصلی را هافبک‌های دو تیم انجام می‌دهند.

تراکتور بعد از صنعت نفت دومین خط حمله ضعیف لیگ را دارد و پیکان به همراه استقلال، سپاهان و آلومینیوم یکی از چهار تیمی هستند که هنوز دروازه شان باز نشده است. در نقطه مقابل خط حمله تراکتور با زدن 4 گل نسبت به مهاجمان پیکان که تنها 2 گل زده‌اند عملکرد بهتری دارند.

فجر شهید سپاسی - استقلال
اولین میزبانی فجر سپاسی پس از 8 سال از یک تیم بزرگ در شیراز می‌تواند اتفاق مهمی برای این تیم خوب شیرازی باشد و به بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم انگیزه زیادی بدهد.

آبی پوشان به لحاظ نتیجه‌گیری در بهترین فرم ممکن قرار دارند و تلاش زیادی برای کسب چهارمین پیروزی متوالی در شروع لیگ خواهند داشت؛ و تقابل این انگیزه‌ها می‌تواند این بازی را تبدیل به دیداری زیبا نماید.

مجیدی برای این بازی همه داشته‌های خود را در اختیار دارد و از خرید جدید و فرانسوی‌اش در خط حمله نیز رونمایی خواهد کرد. آبی‌ها امیدوارند رودی ژستد هم همچون کوین یامگا شروعی قابل قبول برای این تیم داشته باشد.

در سه هفته گذشته از لیگ جنگ صدرنشینی بین استقلال و سپاهان داغ است و آبی‌ها امیدوارند با پیروزی احتمالی در شیراز این تنور را همچنان داغ نگه دارند.

استقلال یکی از 4 تیمی هست که هنوز دروازه‌اش در این فصل باز نشده و مهاجمان این تیم 4 بار در 3 بازی گذشته موفق به گلزنی شده‌اند. فجر سپاسی نیز در 3 بازی گذشته 2 گل زده و 2 گل خورده دارد.

ذوب آهن - سپاهان
دربی اصفهان در هفته سوم از آن جهت از اهمیت زیادی برخوردار است که تیم سپاهان جنگ صدرنشینی را از همان هفته نخست آغاز کرد و آنها نمی‌خواهند خیلی زود اولین امتیازات خود را در این فصل از دست بدهند.

شاگردان نوید کیا با 3 پیروزی در 3 هفته ابتدایی فصل و کسب 9 امتیاز بهترین عملکرد را داشته‌اند. آنها با 6 گل همراه با گل گهر بهترین خط حمله را دارند و بدون گل خورده همراه با استقلال، پیکان و آلومینیوم اراک بهترین خط دفاعی را در اختیار دارند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که ذوب آهن با احتساب یک بازی معوقه، یک امتیاز از 2 بازی دارد و آنها که فصل گذشته را خیلی کابوس وار سپری کردند و به شکلی ناپلئونی در رقابتی فشرده با سایپا در روز آخر جواز بقا در لیگ برتر را به دست آوردند، دوست ندارند از همین هفته‌های اولیه بار دیگر به انتهای جدول نزدیک باشند.

سجاد شهباززاده همچنان در این فصل یک مهاجم خطرناک است و این را آمار گلزنی او در همین 3 هفته نخست نشان می‌دهد.

برنامه دیدارهای هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور به شرح زیر است؛

جمعه چهاردهم آبان

هوادار تهران - پدیده مشهد؛ ساعت ۱۶
داور:
حسین زیاری - قهرمان نجفی - حمید رضا افشون - وحید زمانی ناظر: علیرضا یزدانی

تراکتور تبریز - پیکان تهران؛ ساعت ۱۶
داور:
سید علی اصغر مؤمنی - سید یعقوب حجتی - هیوا بهمنی - امیر سامان سلطانی ناظر: محمد رضا فلاح

فجر سپاسی شیراز - استقلال تهران؛ ساعت ۱۶
داور:
مرتضی منصوریان - آرمان اسعدی - یعقوب سخندان - سید مهدی مرجان زاده ناظر: یداله جهانبازی

ذوب آهن اصفهان - سپاهان اصفهان؛ ساعت ۱۸
داور:
پیام حیدری - محمد رضا ابوالفضلی - فرهاد مروجی - مسعود حقیقی ناظر: ابوطالب طاهریان

شنبه پانزدهم آبان

مس رفسنجان - آلومینیوم اراک؛ ساعت ۱۶
داور:
محمد حسین ترابیان - علیرضا طاهرخانی - امین زاهدی - شبیر بهروزی ناظر: فریدون اصفهانیان

نساجی مازندران - صنعت نفت آبادان؛ ساعت ۱۶
داور:
حسن اکرمی - میلاد قاسمی - مجتبی غریب - علی بای ناظر: رسول فروغی

پرسپولیس - گل گهر سیرجان؛ ساعت ۱۶
داور:
بیژن حیدری - علی میرزابیگی - علیرضا ایلدرم - ناصر جنگی ناظر: رضا سخندان

نفت مسجد سلیمان - فولاد خوزستان؛ ساعت ۱۸
داور: علی صفایی - علی احمدی - محسن بابایی - ایمان کهیش ناظر: محسن قهرمانی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان