//
کدخبر: ۲۹۹۷۰۳ //

خطر از بیخ گوش فکری گذشت ؛ شایعه بزرگ درباره سرمربی استقلال تکذیب شد

خبرهایی پس از شکست استقلال برابر سپاهان مبنی بر اخراج محمود فکری منتشر شد، اما با حمایت مدیران آبی پوش، این اخبار به سرعت تکذیب شد. پس از شکست استقلال در اصفهان و از دست دادن فرصت قهرمانی نیم فصل، مدیران استقلال در طی تماسی با محمود فکری از وی خواستند با قدرت به کارش در استقلال ادامه دهد.

خطر از بیخ گوش فکری گذشت ؛ شایعه بزرگ درباره سرمربی استقلال تکذیب شد
به گزارش فرتاک نیوز،

برخلاف شایعات، محمود فکری سرمربی استقلال فعلا به کار خود در این تیم ادامه می دهد.

هنوز کاروان استقلال از فرودگاه اصفهان خارج نشده بود که چند عضو هیات مدیره استقلال با محمود فکری تماس گرفتند و حمایت خود از سرمربی آبی ها را اعلام کردند.

چند دقیقه بعد از شکست استقلال برابر سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر اخباری منتشر شد که قرار است اعضای هیات مدیره استقلال امروز جلسه ای برگزار کنند که احتمالا خروجی آن منجر به قطع همکاری با محمود فکری خواهد شد.

با این حال این اخبار صحت ندارد چرا که یکی دو عضو هیات مدیره استقلال بعد از بازی با سپاهان با محمود فکری تماس گرفتند که موبایل او خاموش بود و از طریق یکی از همراهان استقلال توانستند دقایقی با او صحبت کنند، آن ها به سرمربی استقلال اعلام کردند هیچ برنامه ای برای تغییر سرمربی ندارند و از فکری خواستند در سه بازی باقی مانده تا تعطیلی لیگ با قدرت به کارش ادامه دهد و تمام تمرکزش را روی موفقیت تیم بگذارد.

همچنین شنیدیم جلسه هیات مدیره استقلال فردا برگزار خواهد شد که موضوع آن هیچ ربطی به ادامه فعالیت محمود فکری ندارد و اعضا قرار است در مورد مشکلات مالی باشگاه صحبت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۷۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان