//
کدخبر: ۳۲۹۶۰۵ //

مدیرعامل مس رفسنجان: اجباری برای کسب سهمیه آسیایی وجود ندارد

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان نسبت به داوری بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر واکنش نشان داد.

مدیرعامل مس رفسنجان: اجباری برای کسب سهمیه آسیایی وجود ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید زیندینی درخصوص دیدار روز گذشته مس رفسنجان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: پیش از بازی هم می‌دانستیم فولاد در این مسابقه به واسطه نتایج دو بازی گذشته‌اش انتحاری و‌ بی محابا وارد میدان خواهد شد. به همین دلیل کادرفنی هم به بچه‌ها این موضوع را تاکید کرده بود.

وی افزود: در شروع بازی تیم ما به خوبی فولادی‌ها را کنترل کرد. در ادامه مسابقه صاحب توپ و میدان هم بودیم اما روی‌ یک صحنه که با اشتباه مدافع جوان ما همراه شد، متاسفانه داور مسابقه خطای دایو مهاجم باتجربه فولاد را تشخیص نداد و یک پنالتی کاملا اشتباه که به تایید بسیاری از کارشناسان‌ داوری هم رسید، علیه تیم ما اعلام کرد. پنالتی که روند بازی را به کل تغییر داد و متاسفانه با همین اشتباه بزرگ نتیجه به ضرر ما تمام شد.

مدیرعامل مس رفسنجان گفت: در هر شکستی حتما خود تیم بازنده هم‌ ایراداتی دارد اما متاسفانه داور بازی دیروز با نهایت احترام به هیچ وجه از عهده قضاوت عادلانه مسابقه بر نیامد و‌ به راحتی با یک بزرگنمایی با سرنوشت تیم ما بازی کرد. او در جریان بازی هم نتوانست مقابل وقت کشی‌های فرا‌وان تیم حریف‌ بایستد. به نظر من یک مسابقه در این سطح نیاز به یک‌ داور باتجربه‌تر داشت. 

زیندینی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه مس رفسنجان، با اشاره به برخی فشارهایی که از اولین بازی فصل به این تیم وارد شده، عنوان کرد: اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند به تیم فشارهای عجیب و غریب وارد کنند، موضوعی است که از این به بعد با واکنش سریع باشگاه مواجه خواهد شد. تیم ما در حال طی کردن یک مسیر صحیح، اصولی و بلندمدت است. خداراشکر تا همین حالا هم چند سال از برنامه از پیش تعیین شده‌مان جلوتر حرکت کرده‌ایم. ما برای طی شدن صحیح این مسیر هیچ عجله‌ای نداریم.

وی افزود: باز هم تاکید می‌کنم براساس برنامه، هدف این فصل مس رفسنجان کسب رتبه تک رقمی است و حتما این هدف را محقق خواهیم کرد. حالا ما هرچه از این هدف بالاتر برویم، نشان‌دهنده موفقیت بیشتر تیم است. اینکه خیلی‌ها از همین حالا ذهن و روان تیم ما را نشان گرفته و دوست دارند فشارهای کاذبی مانند اجبار کارخانه و باشگاه برای کسب سهمیه آسیایی را به ما نسبت بدهند، به هیچ وجه صحیح نیست. مطمئن باشید باشگاه نسبت به این جوسازی‌ها با حساسیت بالا واکنش نشان خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۶۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان