//
کدخبر: ۳۲۹۲۵۵ //

سولسشر: چه پاسی داد برونو و عجب گلی زد رونالدو

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید شکست سنگین برابر لیورپول به عنوان یک نقطه تاریک همیشه باقی خواهد ماند.

سولسشر: چه پاسی داد برونو و عجب گلی زد رونالدو
به گزارش فرتاک نیوز،

منچستر یونایتد امشب در مسابقه ای که برای سرمربی این تیم حکم مرگ و زندگی داشت موفق شد با سه گل از سد تاتنهام عبور کند؛ این پیروزی مهم باعث شد که موقتاً فشارها از روی اوله گنار سولسشر تا حدودی برداشته شود و یونایتد نیز با روحیه بهتری بعد از شکست سنگین برابر لیورپول پا به لیگ قهرمانان اروپا بگذارد.

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ، بعد از پیروزی دلچسب تیمش مقابل تاتنهام گفت: " البته که وقتی با پیروزی 3-0 از زمین بیرون می آیید، توپ را از دروازه تان دور نگه می دارید و داوید دخیا نیز سیو چندانی ندارد، همه این ها خوشحال‌کننده است. در فوتبال گاهی اوقات شرایط به نفع شما و گاهی برخلاف میل‌تان پیش می‌رود. ما این هفته روی این مسئله کار کردیم و بچه ها باهوش بودند.

 

 

 

همه گل‌های امشب ما فوق‌العاده بودند. اولین گل اصلی ترین آنهاست. چه پاسی از برونو فرناندز و کریستیانو که رونالدو بهترین است. اگر او یکی از موقعیت‌ها را از دست بدهد همچنان برای دیگری متمرکز است. عجب گلی."

 

سولسشر در ادامه گفت: "ما این عملکرد را بر اساس کار سخت، نظم و انضباط و دور نگه داشتن توپ از دروازه خود ساخته ایم. گل اول همیشه تعیین می کند که بازی چگونه پیش برود. ما دوباره هفته سختی داریم.  بازی لیگ قهرمانان و بعد سیتی. ما باید این برد را هضم کنیم و برای سه شنبه آماده باشیم."

 

 

 

 

سولسشر درباره اینکه پیروزی مقابل تاتنهام جبران شکست برابر لیورپول خواهد بود یا خیر نیز گفت: "البته که اینطور نیست. این باخت همیشه در تاریخ خواهد ماند. این یکی از تاریک ترین روزهای ما بود. یک نقطه تاریک در کارنامه ما اما فوتبال به سرعت تغییر می کند."

 

سولسشر در پایان گفت: " رافائل واران بازیکن برتری است. او بازی‌خوانی بسیار خوبی دارد. او سریع و با تجربه است. بازگشت او برای ما بسیار مهم است. رونالدو و کاوانی نیز تجربه بزرگی را برای ما به ارمغان می آورند؛ چیزی که ما به آن نیاز داریم و نمی‌توانیم پنهانش کنیم. هفته سختی برای بازیکنان بود اما آنها همبستگی بسیار خوبی داشتند و در این گونه مواقع تجربه فاکتور بسیار مهمی است."

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۲۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان