//
کدخبر: ۳۲۷۵۰۷ //

هشدار به منچستر در مورد نقاط ضعف رونالدو

گری نویل کاپیتان سابق منچستریونایتد معتقد است رونالدو نقاط ضعفی دارد که در بازی های بزرگ ممکن است به منچستر ضربه بزند.

هشدار به منچستر در مورد نقاط ضعف رونالدو
به گزارش فرتاک نیوز،

یکشنبه 2 آبان منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان لیورپول در دربی انگلیس خواهد بود. جدای همیشه حساس که این بار به خاطر بازگشت رونالدو به منچستر جذابیتیش دو چندان نیز خواهد بود.

منچستر پس از هفت بازی در رده چهارم قرار دارد و فردا میهمان لسترسیتی است. در آستانه این دو بازی مهم، گری نویل به اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد هشدار داد که باید سبک بازی تیمش را بر اساس نقاط ضعف رونالدو نیز وفق دهد.

 

کاپیتان سابق شیاطین سرخ به اسکای اسپورتس گفت :« رونالدو باید بر می گشت و جذب او حیاتی بود. این اتفاق رخ داد و بهتر از این هم نمی شد. شما الان انگیزه بالا و روحیه مثبتی در تیم می بینید که شاید در چند فصل گذشته دیده نمی شد. رونالدو پر از نقاط قوت است. او روحیه تسلیم ناپذیری دارد و همیشه می خواهد پیروز شود. او با خود این وجه مثبت را به کل تیم تزریق می کند اما سولسشر باید مراقب نقاط ضعف او هم باشد.»

 

نویل ادامه داد:«  رونالدو بعضا در بازی های بزرگ هر اندازه که تعیین کننده کار می کند، عدم مشارکتش در کارهای دفاعی می تواند به تیم ضربه هم بزند. یادم است در نیمه نهایی سال 2008 لیگ قهرمانان برابر بارسلونا، سر الکس فرگوسن، وین رونی و جی سون پارک را قربانی رونالدو کرد. رونالدو در حمله تنها بود و کارلوس تِوِز مامور یارگیری شده بود و باید در کارهای دفاعی مشارکت می کرد. سولسشر هم باید سبک بازی تیم را با خصوصیات رونالدو هماهنگ کند و برخی مواقع نیاز به تغییرات بزرگ خواهد داشت.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۵۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان