//
کدخبر: ۳۲۸۷۰۳ //

اختصاصی/گام دوم فرهاد محکم تر از همیشه

استقلال در یک بازی پر برخورد و پرحادثه توانست، تیم سرسخت ذوب‌آهن را شکست داده و هم طلسم ۵ ساله را بشکند و هم سه امتیاز خارج از خانه‌ را کسب کند. سه امتیازی که با گل های یک تازه وارد به دست آمد تا هواداران استقلال از ورود یک بازیکن بین‌المللی به وجد بیایند.

اختصاصی/گام دوم فرهاد محکم تر از همیشه
به گزارش فرتاک نیوز،

همانطور که از قبل هم پیش بینی می شد، استقلال انتظار یک بازی سخت را در اصفهان می کشید و همین اتفاق نیز افتاد و اگر گوین یامگا خرید جدید تیم نبود، شاید نتیجه اینگونه رقم نمی خورد و تیم مجیدی در اصفهان امتیاز از دست می داد.

کادر فنی استقلال در این بازی نسبت به بازی قبلی چند تغییر انجام‌ داده بود که همین حضور بازیکنان جدید باعث شد، تیم ذوب‌آهن نتواند بازی‌ همیشگی اش از انجام دهد. البته ذوب‌آهن تا قبل از اینکه گل اول را دریافت کند، خیلی تلاش کرد، هر طوره شده ابتدا دروازه اش را بسته نگه دارد و در ضد حملالت به خواسته اش برسد، ولی کوین یامگا در بدترین شرایط توپ را طوری چرخید و تبدیل به گل کرد که فقط بازیکنان بین المللی می توانند، چنین گل هایی را به ثمر برسانند. لازم است بدانید، در همین بازی مهاجمان ذوب‌آهن نیز فرصت هایی به مراتب بهتر از بازیکن خارجی استقلال به دست آوردند ولی نتوانستند استفاده لازم را ببرند و این یامگا بود که به راحتی توانست تفاوت ها را رقم بزند و استقلال را برنده از زمین خارج کند.

 به جز بحث فنی، باید به حواشی و اتفاقات این مسابقه‌ نیز اشاره ای کنیم؛ از مصدومیت حسین حسینی در همان شروع بازی گرفته تا مصدومیت شدید سجاد جعفری که اتفاقا با همین یامگا سر به سر شد تا هر دو بازیکن با سرس خون آلود مجبور به ترک زمین شوند؛ گرچه یامگا با سری بانداژ شده مجددا به زمین برگشت و به بازی ادامه داد، ولی سجاد جعفری به بیمارستان انتقال داده شده تا در خارج از زمین فوتبال مداوا شود.

با این حال استقلال پس از سالها در اصفهان به سه امتیاز شیرین خارج از خانه دست پیدا کرد تا هم از رقبا عقب نیفتند و هم مقابل تیمی برنده شود که همیشه هم سرمربی اش برایش دردسر ساز می شد و هم خود تیم که اتفاقا یکی از عوامل نرسیدن استقلال به قهرمانی در فصل گذشته، همین ذوب‌آهن آهن بود که رفت و برگشت امتیازات حساسی را از آبی های پایتخت گرفت.

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۷۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان