//
کدخبر: ۳۲۶۲۶۴ //
فتح الله زاده :

قرارداد سه ساله؛ قوت قلبی برای مجیدی!

مدیرعامل اسبق استقلال رویکرد مدیریت جدید این باشگاه برای عقد قرارداد سه ساله با فرهاد مجیدی را یک اتفاق مثبت در راستای موفقیت آبی‌‎ها تلقی کرد.

قرارداد سه ساله؛ قوت قلبی برای مجیدی!
به گزارش فرتاک نیوز،

علی فتح الله زاده که بعد از انتخاب آجورلو به عنوان مدیرعامل استقلال به ملاقات وی رفته بود و گفتگوی صمیمانه‌ای با او داشت، درباره آخرین اتفاقات و حواشی حول این باشگاه به صحبت پرداخت. فتح الله زاده درباره چرایی این ملاقات می‌گوید: اتفاقی خاصی رخ نداده بود، بیشتر برای تبریک گفتن به باشگاه رفته بودم چون بالاخره ما همکاریم. ایشان الان مدیر باشگاه هستند. بالاخره در فوتبال رقابت و کری‌خوانی وجود دارد اما ما از قدیم رفاقت خوبی با یکدیگر داشتیم. وظیفه‌ام دانستم که از ایشان تشکر کنم و ابراز آمادگی کنم که اگر کاری وجود داشت به او کمک کنم.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا به آجورلو توصیه‌‌ای انجام داده یا خیر، گفت: چیزی خاصی نگفتم، خداراشکر ایشان به شرایط آگاه هستند و وضعیت باشگاه را می‌دانند. اگر کاری داشتند با کمال میل هستیم. تنها آرزوی موفقیت کردم که امیدوارم استقلال را به جایگاه واقعی‌اش برساند. واقعا کار سختی را در پیش دارند. هم بدهی‌های سنگین برای باشگاه وجود دارد و نابسامانی‌هایی هم هست که باید جمع شود.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران در مورد اینکه گفته می‌شد مشکلات مالی این باشگاه برطرف شده است، گفت: باید از ایشان سوال کرد که چه اندازه مشکل وجود دارد. به نظرم الان استقلال بالای ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد، نمی‌شود گفت که همه بدهی‌ها پرداخت شده است. آقای آجورلو کار کرده‌اند و از فوتبال شناخت دارند، امیدوارم که مشکلات را مرتفع کنند.

فتح الله زاده درمورد تمدید قرارداد بلندمدت با فرهاد مجیدی هم گفت: به نظرم کار خوبی است و این به سرمربی قوت قلب می‌دهد و شرایطی را به وجود می‌آورد که با خاطر راحت کارش را دنبال کند.

او همینطور در مورد قرعه استقلال در فصل جدید لیگ برتر گفت: اگر استقلال قرعه خوبی حتی در هفته‌های اول داشته باشد در نیم فصل دوم وضعیت سخت می‌شود. بالاخره وقتی تیمی بخواهد قهرمانی شود به قرعه زیاد فکر نمی‌کند و تنها مسیری که دارد را نگاه خواهد کرد.

استقلال امسال می‌تواند جام بگیرد؟ فتح الله زاده در پاسخ به این سوال گفت: به نظرم بله، امکانش وجود دارد که جام بگیرند. الان تیم خوبی داریم و کادرفنی هم خیالشان از بابت مدیریت راحت است. امیدوارم بازیکنانی که لازم است به تیم جذب شوند و موفقیت تیم را شاهد باشیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۲۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان