//
کدخبر: ۳۲۸۴۵۹ //

واگذاری تبلیغات محیطی به استقلال با مصوبه سازمان لیگ

باشگاه استقلال طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تبلیغات محیطی با مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ در اختیار این باشگاه قرار می‌گیرد.

واگذاری تبلیغات محیطی به استقلال با مصوبه سازمان لیگ
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از باشگاه استقلال، نشست مشترک مدیران باشگاه استقلال و مسئولین سازمان لیگ با حضور معاون وزیر و ورزش جوانان پیرامون تبلیغات محیطی در استادیوم آزادی برگزار و مقرر شد این موضوع با مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ حل و فصل شود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال با قدردانی از حمایت وزارت ورزش و جوانان، هواداران عزیز باشگاه استقلال، اهالی فوتبال ورسانه‌های گروهی از نتایج مثبت این جلسه و آغاز روند حل شدن موضوع تبلیغات محیطی این باشگاه در تعامل با سازمان لیگ طی روزهای آینده سخن گفت.

فرشید سمیعی با بیان این موضوع اظهار کرد: با حمایت وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای سجادی و به پیشنهاد ایشان نشستی با حضور آقای علی‌نژاد معاون محترم وزارت، آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، جناب آقای بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ و حجت الاسلام علیپور به میزبانی آقای مددی در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که نتایج بسیار خوبی داشت.

معاون حقوقی باشگاه استقلال اضافه کرد: آقای سجادی، معاون محترم وزارت را برای بررسی و حل و فصل موضوع معرفی کردند و با ورود آقای علی‌نژاد مقرر شد پس از تصویب هیات رییسه محترم سازمان لیگ بر مبنای خواسته باشگاه استقلال و صدور مصوبه، باشگاه بتواند طی روزهای آینده از امتیاز تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی با همکاری کارگزار استفاده کند.

سمیعی درباره جزییات جلسه هم این گونه توضیح داد: پس از طرح دلایل و دیدگاه‌های حاضرین، طرفین پذیرفتند که اجرای کامل قرارداد منعقده استقلال، می‌تواند برای سازمان لیگ و استقلال از منظر درآمدی در حالت برد- برد باشد. به پیشنهاد معاون محترم وزارت ورزش مقرر گردید پس از صدور و اخذ مصوبه هیات رییسه توسط جناب آقای بهاروند و با اعتمادسازی در خصوص پرداخت حقوق سازمان لیگ، مجوز تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ برای باشگاه استقلال صادر شود. جا دارد هم از رویکرد سازنده علی‌نژاد و هم از نگاه مثبت و حمایت آقای بهاروند ریاست سازمان لیگ که در این نشست به دنبال حل موضوع و رسیدن به نتیجه مطلوب بودند، قدردانی کنیم.

سمیعی در پایان گفت: تحقق اهداف مورد نظر باشگاه استقلال و گام برداشتن در مسیر ایجاد ساختار حرفه‌ای برای این باشگاه بدون حمایت هواداران عزیز و همیشه همراه این باشگاه محقق نمی‌شود و شایسته است از اعضای خانواده میلیونی استقلال و همچنین رسانه‌های گروهی، باشگاه‌ها و کارشناسانی که در این مسیر از این خواسته حمایت کردند، قدردانی کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۴۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان