//
کدخبر: ۳۲۸۳۵۸ //

محسن عاشوری:تمرینات خوب و منظمی داشته ایم / برای برد مقابل پارس جنوبی به میدان خواهیم رفت

محسن عاشوری:برای برد به مصاف پارس جنوبی می رویم.

محسن عاشوری:تمرینات خوب و منظمی داشته ایم / برای برد مقابل پارس جنوبی به میدان خواهیم رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن عاشوری سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در خصوص شرایط تیم قبل از در بازی با پارس جنوبی جم اظهار کرد: هر روز به این امید تمرین می کنیم که بتوانیم بازی بهتر و رو به جلو تری انجام دهیم.

وی به شرایط و هماهنگی تیم اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه نفراتی که جذب تیم شدند از تیم های مختلفی جمع شده اند ، هر چه زمان بگذرد تیم نیز شکل بهتری از خود به نمایش خواهد گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد بیان داشت: تیم در حال حاضر تمرینات منظم ، خوب و شادابی برگزار می کند و این را مدیون مالک و مسئولین باشگاه هستیم که زیرساخت های لازم و شرایط خوبی را در اختیار تیم قرار دادند.

عاشوری تصریح کرد: هدف مجموعه خیبر این است که تیم با کیفیت ، خوب و یکدستی درست کنیم که در نهایت منجر به صعود تیم به لیگ برتر شود.

وی در خصوص وضعیت وشرایط تیم پارس جنوبی جم بیان کرد: پارس جنوبی تیم خوبی است که در بازی های پیش فصل یک بازی تدارکاتی با آن ها در تهران انجام دادیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر اضافه کرد: تیم پارس جنوبی جم ، تیم بسیار جوان و غربال شده ای است که تعدادی از بازیکنان خود را از دست داده است ،ولی مربی جوان و نفرات جوان خوبی دارد.

عاشوری در پایان اظهار داشت: امیدواریم مثل بازی قبلی بازی منظمی برگزار کنیم و بتوانیم مقابل پارس جنوبی به برتری برسیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۳۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان