//
کدخبر: ۳۲۷۴۸۷ //

محسن عاشوری:سعی میکنیم در ثورت فراهم شدن شرایط در خرم آباد بمانیم/از ابتدا با قدرت وارد می شویم

سرمربی خیبر گفت:از روز اول با اقتدلر دز مسابقات شرکت می کنیم.

محسن عاشوری:سعی میکنیم در ثورت فراهم شدن شرایط در خرم آباد بمانیم/از ابتدا با قدرت وارد می شویم
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن عاشوری سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد درباره آخرین وضعیت آخرین وضعیت تیم خیبر قبل از شروع مسابقات را تشریح و اظهار داشت: همکاری بنده با باشگاه خیبر از آخر فصل قبل به درخواست مالک محترم باشگاه خیبر شروع شد.

وی ادامه داد: با توجه به این که قرار شد مسابقات در ۱۵ مهر شروع شود ،  یک برنامه کامل برای جذب بازیکن ، اردوهای پیش فصل ،تمرینات مقدماتی و آماده‌سازی تیم به باشگاه  تحویل دادیم.

عاشوری به شروع تمرینات خیبر اشاره کرد و افزود: تمرینات تیم از ۱۵ مرادماه شروع شد که طی ۶ هفته ، پنج مرحله حضور در اردوی تهران ویک مرحله در اردوی بابلسر ، مطابق با برنامه ریزی پیش رفتیم و بر خلاف برخی شایعات مبنی بر تعویق بازی های اول فصل خوشبختانه تعویق آنچنانی نداشت و تیم با آمادگی کامل وارد مسابقات می شود.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در خصوص جذب بازیکنان تیم بیان کرد: تیم با همکاری بنده و شخص مالک باشگاه بسته شد، سیاست‌های باشگاه بر اساس این بود که در  درجه اول و  تا جایی که امکان دارد بازیکنان لر تبار جذب کنیم ، خوشبختان  توانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم و وقت کافی برای انجام بازی‌های تدارکاتی داشتیم و خوشبختانه تیم هم شرایط خوبی دارد.

وی تصریح کرد: طی این هفته وارد شهر خرم آباد شدیم  و این چند روز روی شرایط بدنی بازیکنان کار شده تا  تا با آب و هوای خرم‌آباد تطبیق داده شود.

عاشوری اضافه کرد: سعی می‌کنیم در صورت فراهم شدن شرایط  تیم به صورت متمرکز و ۱۰۰ درصدی تمرینات خود را در خرم‌آباد دنبال کند، مگر  در صورت نیاز  و با توجه به اینکه برای حضور در برخی مسابقات نیاز به دو پرواز است در تهران هم  اردوهایی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد بیان داشت: تیم خیبر یک تیم ریشه دار است که قدمت حدود چهل سال دارد و توانست بازیکنان خوبی از جمله وحید امیری تحویل فوتبال کشور دهد در مجموع خطه لرستان خطه ورزشی خیزیست.

وی در خصوص هوادارن خیبر عنوان داشت: هواداران سرمایه های اصلی باشگاه هستند وهوداران خیبر حتی  زمانی که دتیم در لیگ ۲  حضور داشت ،استادیوم رو پر  و حمایت همه جانبه از تیم داشتند ، امیدواریم هر چه زودتر شرایط نرمال کشورمان شود و در های  استادیو به روی تماشاگران باز شود ، انرژی که هواداران می‌توانند به بازیکنان تزریق کنند هیچ مربی نمی‌تواند تزریق کند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان