//
کدخبر: ۳۲۸۲۹۵ //

ویسی: اسیر تجربه پرسپولیس شدیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی گل زد و وقتی تیمتان از پرسپولیس گل بخورد کار سخت می‌شود.

ویسی: اسیر تجربه پرسپولیس شدیم
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالله ویسی بعد از شکست 3 بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: کیفیت فنی بالا بود و تمام کسانی که بازی را دیدند، لذت بردند بخصوص نیمه دوم که گل داشت. پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی گل زد و وقتی تیمتان از پرسپولیس گل بخورد کار سخت می‌شود.  با زدن پنالتی می‌توانستیم به بازی برگردیم اما اسیر تجربه پرسپولیس شدیم و گل سوم را خوردیم،همه چیز از دست رفت. امیدوارم بازی‌هایمان را ببریم. با این کیفیت از هواداران و مردم خوزستان عذرخواهی می کنم امیدوارم در آینده بتوانیم جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ادامه داد: کیفیت بازی نشان می‌دهد که کدام تیم رو به جلو بازی می‌کند، پرسپولیس زخم خورده بود و تجربه آنها به ما چربید. ما بازی اول را باختیم، اما هیچ چیز تمام شده نیست. می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم. تماشاگران می‌توانند امیدوار باشند ما در آینده جبران می‌کنیم و هفته آینده خارج از خانه پیروز خواهیم شد تا این باخت خانگی را جبران کنیم. 

وی درباره بازیکنان تیم امید عنوان کرد: سه بازیکن تیم امید به نام‌های عباسی، درخشان مهر و شاه عباسی داشتیم که کارتشان متاسفانه صادر نشد. 

ویسی در مورد جذب بازیکن جدید عنوان کرد: پنجره‌های تیم‌ها بسته شده و باید بگردیم تا بازیکنی که به درد فولاد می‌خورد را جذب کنیم. در حال حاضر به دنبال جذب یک مهاجم خارجی از غرب آسیا هستیم که به جمع ما اضافه شود. 

سرمربی تیم فوتبال فولاد در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه برخی از افرادی که روی سکوها بودند باخت فولاد و کادر فنی معترض شدند، و نظر شما در این خصوص چیست، گفت: سوال شما تیم را به حاشیه می‌برد. این فوتبال است تیم‌ها می‌برند و می‌بازند و وقتی تیم بازنده می‌شود حق اعتراض دارند. اشکالی هم ندارد اسم کادر فنی را هم بیاورند. ما باید امیدوار و زنده باشیم تا در بازی‌های آینده به پیروزی برسیم. آنهایی که کیفیت بازی ما را دیدند، دیدند که فولاد مقابل حریف هیچ وقت اینقدر هجومی بازی نمی‌کرد. مقابل پرسپولیس خلق موقعیت کردیم. البته موقعیت گل هم به حریف دادیم و بحثی نیست، این فوتبال است، برد و باخت و مساوی دارد. روز خوب و روز بد دارد. پرسپولیس برای بردن آمده بود، در بدترین شرایط به این تیم برخورد کردیم. تیم ما هم برای بردن به میدان رفت اما اسیر اتفاقات بد شدیم و روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم. تیم ما رو به بالا نشان می‌دهد.

وی ادامه داد:  چشم‌انداز تیم ما مشخص است، اگر داغان و دست و پا بسته بودیم، مردم باید ناراحت می‌شدند، اما برخی می‌خواهند خرابکاری کنند و باید باهوش باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۲۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان