//
کدخبر: ۳۱۸۳۹۶ //

تارتار: باید حواسمان را جمع کنیم مقابل ماشین‌سازی غافلگیر نشویم

سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز سخت است اما در صورت پیروزی، تیمش شرایط خوبی در جدول پیدا می‌کند.

تارتار: باید حواسمان را جمع کنیم مقابل ماشین‌سازی غافلگیر نشویم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان، پیش از بازی مقابل ماشین سازی تبریز اظهار کرد: بازی فردا مهم‌ترین بازی فصل ما است. با بچه‌های تیم صحبت کرده‌ام و از اهمیت این سه امتیاز آگاه هستیم. اگر بتوانیم این بازی را ببریم شرایط‌مان در جدول خیلی بهتر می‌شود. مصمم هستیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به پیروزی دست پیدا کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قطعی شدن سقوط ماشین‌سازی تاثیری در بازی فردا دارد؟ گفت: یک مقدار نگران هستیم اما بازیکنان را توجیه کرده‌ایم. درست است که ماشین‌سازی پنج گل از پرسپولیس دریافت کرد اما تا دقیقه ۳۰ که ۱۰ نفره نشده بود بازی پایاپایی انجام داد و این تجربه پرسپولیس بود که توانستند در ۳۰ دقیقه اول دو گل بزنند. همین موقعیت‌ها را ماشین‌سازی هم داشت اما نتوانستند استفاده کنند. بازیکنان ماشین‌سازی جوان و با انگیزه هستند و می‌توانند ما را به دردسر بیندازند. آقای اکبرپور مهاجم بوده و تیمش تهاجمی بازی می‌کند؛ باید حواسمان را جمع کنیم که غافلگیر نشویم.

سرمربی پیکان درباره مصدومان و محرومان این بازی گفت: محروم نداریم اما یکی دو بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به بازی برسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۳۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان