//
کدخبر: ۳۲۷۹۸۱ //

اختصاصی/ تراکتور و گل گهر جدال برای قهرمانی!/ استارت مربیان پر حاشیه

تیم های گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز در اولین دیداار خود در لیگ بیست و یکم به مصاف هم می روند.

اختصاصی/ تراکتور و گل گهر جدال برای قهرمانی!/ استارت مربیان پر حاشیه
به گزارش فرتاک نیوز،

لیگ بیست و یکم در حالی از امروز استارت می‌خورد که یکی از حساس‌ترین بازی‌ها بین تیم‌های تراکتور تبریزو گل‌گهر سیرجان خواهد بود. هر دو تیم این فصل برای کسب قهرمانی برنامه ریزی کرده‌اند که اگر به خواسته‌شان نرسند، هم امیر قلعه‌نویی و هم فیروز کریمی خیلی زود باید تیم‌هایشان ترک کنند.

فصل گذشته گل گهر سیرجان در آخرین لحظه کسب سهمیه را از دست داد و در جام حذفی نیز همین اتفاق رخ داد تا امیر قلعه‌نویی مصاحبه آتشینی انجام دهد و باعث محرومیت سه ماهه‌اش شود. همین محرمیت و البته انتظارات از پرافتخارترین مربی لیگ برتر باعث شد او به دنبال نفراتی برود و جذب‌ شان کند که از همان هفته اول به دنبال قهرمانی باشد.

این مربی باسابقه که فعلا حق نشستن روی نیمکت تیمش را ندارد، در هفته نخست باید به مصاف تراکتور تبریز برود. تراکتور هم که فیروز کریمی را برای چندمین بار بر روی نیمکت می‌بیند، این مربی با سابقه نیز به دنبال به دست آوردن جایگاه اصلی‌اش در فوتبال می‌گردد. جالب اینجاست فیروز کریمی نیز فصل گذشته به خاطر مصاحبه عجیب و غریب‌اش به محرومیت یک جلسه‌‌ای محکوم شد که باید دید آیا این فصل نیز از مصاحبه‌های بی‌ربط! انجام‌ می‌دهد یا ترک عادت‌ خواهد کرد؟! با حال جدال تیم‌های پر توقع نوید یک بازی زیبا را می دهد که هر تیمی برنده از زمین بیرون بیاید، امیدوارانه‌تر به استقبال بازی‌های آینده می رود.

در هر صورت این مسابقه برای هر دو سرمربی از اهمیت خاصی برخوردار است، چون هیچ یک از آنها دوست ندارند، خیلی زود وارد بحران شوند. تراکتور به خاطر هوادارانی که دارد و هر سال نیز کلی هزینه می کند، از کادر فنی‌اش انتظار زیادی دارند که نتیجه‌ بگیرد و مدعی قهرمانی باشد و گل گهر سیرجان نیز به دلیل‌ هزینه‌های زیاد و سرمربی مطرح اش باید انتظارات را برآورده کند. حال اینکه کدام سرمربی قدم اول را محکم برمی دارد، بازی هفته اول مشخص می کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان