//
کدخبر: ۳۲۷۹۷ //

تاج: برنامه‌ای برای جشن در آزادی نداریم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش هم در اولین صحبت‌اش این اتفاق را محکوم کرد و عرض تسلیت داشت.

تاج: برنامه‌ای برای جشن در آزادی نداریم
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: ابتدائاً حملات تروریستی ناجوانمردانه به مردم عزیزمان را محکوم کرده و به بازماندگان آنها تسلیت می‌گوییم. کی‌روش هم در اولین صحبت‌اش این اتفاق را محکوم کرد و عرض تسلیت داشت.

وی افزود: روز شنبه با بازیکنان جلسه‌ای خواهیم داشت و با آنها افطاری خواهیم خورد و هم در رابطه با مسابقه با ازبکستان صحبت کرده و همه آماده می‌شویم.

تاج اظهار داشت: دو مسابقه خواهیم داشت مقابل ژاپن و عراق که برای این دو مسابقه از هم‌اکنون دورکاری داشتیم. با مسئولان AFC در ارتباط بودیم و آنها چند سوال از ما داشتند و ما چند سوال از آنها کردیم و ان‌شاءالله برای بازی با ازبکستان مشکلی پیش نیاید، البته آقای وزیر هم به ما کمک کرد و توصیه‌هایی داشت.

تاج ادامه داد: بدون بلیت هیچ‌کس را به ورزشگاه راه نمی‌دهیم و هواداران باید با کد ملی و ارائه برخی اطلاعات به ورزشگاه بروند. ان‌شاءالله یک ورزشگاه پر از تماشاگر را در این دیدار داشته باشیم. ضمن اینکه بلیت‌فروشی الکترونیکی آغاز شده و فکر می‌کنم تا شنبه ظرفیت پر شود. در این زمینه محدودیت‌هایی هم داریم و بازهم از هواداران می‌خواهم اگر بلیت ندارند،‌ نیایند ضمن اینکه جایی هم برای تماشای بازی در بیرون ورزشگاه پیش‌بینی نشده است.

وی در مورد اینکه موضوع ایجاد گیت‌های امنیتی در ورزشگاه به کجا انجامید، گفت: نیروی انتظامی گیت‌هایی را پیش‌بینی کرده و باید این موضوع رعایت شود اما اگر کسی بلیت داشته باشد و به ورزشگاه بیاید مشکلی نخواهیم داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت تیم‌های ملی جوانان و امید و وضعیت سرمربی این تیم‌ها گفت: تیم ملی جوانان بعد از جام جهانی تیم ملی امید می‌شود، ولی معنای این حرف این نیست که مربی این تیم هم مربی فعلی باشد. اما اگر کمیته فنی همین سرمربی را تشخیص داد ایشان سرمربی تیم امید خواهد شد، ضمن اینکه تیم ملی نوجوانان نیز بعد از جام جهانی به رده سنی جوانان می‌روم آن هم با همین سرمربی یا فرد دیگر که بعداً مشخص می‌شود. بنابراین فقط سرمربی تیم ملی نوجوانان می‌ماند که آن هم به‌زودی انتخاب می‌شود.

تاج گفت: با کی‌روش در مورد تیم‌های پایه جلساتی داشتیم و بر همین اساس کادر مان را می‌چینیم، البته یک مربی خارجی به کادر فنی امیدها اضافه خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا بعد از دیدار با ازبکستان جشن صعود در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، اظهار داشت: برنامه خاصی در ورزشگاه آزادی نداریم و پیش‌بینی جشن را نکرده‌ایم اما مردم مختارند و می‌توانند جشن بگیرند و ما هم در جشن آنها شرکت می‌کنیم ضمن اینکه تلویزیون در آن شب ویژه‌برنامه‌ای خواهد داشت که احتمالاً بعد از صعود به آنجا خواهیم رفت.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان در مورد تقدیر فدراسیون فوتبال در شب صعود جام جهانی از رؤسای قبلی فدراسیون فوتبال گفت: به پاس زحماتی که آنها کشیده‌اند از همه‌شان دعوت کرده‌ایم تا از رؤسای قبلی تشکر کنیم. البته یکی، دو نفر ایران نیستند اما حتماً زحمات آنها بوده که ایران برای اولین بار است که برای دومین بار پیاپی به جام جهانی صعود می‌کند و اینکه با عنوان دومین تیم بعد از برزیل به جام جهانی می‌رویم نشان‌دهنده زحمات این عزیزان است.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان