//
کدخبر: ۳۲۰۸۵ //

پیروانی فردا سرمربی تیم امید می‌شود؟

سرمربی تیم ملی جوانان فردا به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب و معرفی خواهد شد.

پیروانی فردا سرمربی تیم امید می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است فردا در جلسه کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال تکلیف کادرفنی تیم ملی امید روشن شود.

مسابقات انتخابی قهرمانی زیر ۲۳ سال قاره کهن از اواخر تیرماه در ۱۰ گروه برگزار می‌شود که در پایان ۱۶ تیم جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی چین در ژانویه ۲۰۱۸ برگزار می‌شود را به دست بیاورند. در چنین شرایطی با وجود اینکه برنامه‌های تیم ملی امید ایران هم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شده، هنوز مشخص نیست سرمربی و اعضای کادرفنی این تیم چه کسانی خواهند بود.

طبق برنامه تیم امید در این دوره از رقابت‌ها با قرقیزستان، عمان و سریلانکا هم‌گروه است و با زمان‌بندی تعیین شدن اولین بازی‌اش در تاریخ ۲۸ تیرماه مقابل سریلانکا برگزار خواهد شد. دو روز بعد در تاریخ ۳۰ تیر امید‌ها مقابل قرقیزستان قرار می‌گیرند و در تاریخ اول مرداد هم سومین مسابقه با عمان خواهد بود.

پیش از این مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که این مجموعه برخلاف انتقادهادیی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود برنامه‌ریزی لازم برای تیم امید را داشته و قرار است تیم ملی جوانان که سال‌ها زیر نظر امیرحسین پیروانی کار کرده و در جام جهانی هم بازی کرده است، به تیم امید با هدایت پیروانی تبدیل شود.

با این شرایط به نظر می‌رسد که فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی خود را برای تیم امید گرفته و در جلسه کمیته فنی و توسعه که فردا برگزار می‌شود، سرمربیگری پیروانی در تیم امید تصویب و رسمی خواهد شد و این مربی از هفته آینده کار خود را شروع خواهد کرد.

 

به نظر می‌رسد که اوج‌گیری انتقاد رسانه‌ها بعد از حذف جوانان از جام جهانی و افشاگری‌هایی که درباره محل برگزاری اردوهای آماده‌سازی تیم ملی در اروپا انجام شد، مدیران فدراسیون را به این فکر انداخت که شروع کار تیم امید را به تاخیر بیاندازند تا با فروکش کردن آتش انتقاد‌ها امیرحسین پیروانی کار خود را در تیم طلسم‌شده امید آغاز کند.

 

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان