//
کدخبر: ۳۲۷۰۹۹ //

گرشاسبی: پیگیر کسانی که به فولاد آسیب زدند خواهیم بود

حمیدرضا گرشاسبی، مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان درباره‌ی باز شدن پنجره‌ی نقل و انتقلات و مشکلات تیمش گفت‌وگو کرد.

گرشاسبی: پیگیر کسانی که به فولاد آسیب زدند خواهیم بود
به گزارش فرتاک نیوز،

گرشاسبی در گفت و گو با یک برنامه رادیویی در ابتدا ضمن ابراز خوشحالی برای باز شدن پنجره فولاد گفت: هم خوشحال هستیم و هم باید تاسف خورد که از  خرداد سال 1398 این باشگاه سازنده، دوست داشتنی و توانمند را دچار محرومیت کردند و متاسفانه انقدر کش و قوس دادند تا در فصل نقل و انتقالات هیچ بازیکنی نماند و فرصت را از باشگاه گرفتند.

 

او درباره‌ی آسیب‌های وارد شده به باشگاه گفت: در این محرومیت بیش از بیست میلیارد آسیب دیدیم چون فقط می‌توانستیم با بازیکنانی که قرارداشان تمام شد با همان بازیکنان تمدید کنیم و  نمی‌توانستیم بازیکن جدید بگیریم. این خسارت حبران ناپذیری را وارد کرد و من لازم می‌دانم تشکر کنم از آقای ابراهیمی و هئیت مدیره مدیره باشگاه فولاد که واقعا به عشق مردم و هواداران به ما کمک کردند تا بتوانیم این بازیکنان را حفظ کنیم و اجازه ندهیم بروند تا باشگاه فولاد زنگ تفریح شود و خدایی نکرده به لیگ یک سقوط کند.

 

او ادامه داد: عزیزانی که این تصمیمات غلط را گرفتند باید پاسخگو باشند، ما کوتاه نمی‌آییم و پیگیر کسانی که به باشگاه آسیب زدند خواهیم بود و حق باشگاه را خواهیم گرفت. اجازه نمی‌دهیم با تصمیمات عجولانه و لجوجانه این آسیب‌ها را وارد کنند و بعد راحت در بروند. ما پیگیر خواهیم شد و امیدواریم در این فرصتی که درست نیست و بازیکنی نمانده بتوانیم یک یا دو بازیکن تقویتی را جذب کنیم و تیم را تقویت کنیم.

 

گرشاسبی در ادامه درخصوص جذب بازیکنان جدید بیان کرد: تقریبا ده یا پانزده روز پیش بود که با سینا مریدی توافقی کردیم. این اتفاق محرمانه بود و چون خرید بازیکن ممنوع بود و نمی‌توانستیم بازیکن بگیریم. با ایشان توافق کردیم و از باشگاه سایپا رضایت گرفتیم و خوشبختانه سینامریدی به ما اضافه خواهد شد و در تمرینات حضور دارد. به دنبال یک یا دوبازیکن دیگر هستیم و سعی می‌کنیم تیم را تقویت کنیم. در نیم فصل نیز باید بتوانیم یک بازیکن خوب آسیایی بگیریم.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد در انتهای سخنانش گفت: مسابقات در شرف انجام است. به جرئت می ‌توانم بگویم که من هیچ نقشی در باز شدن پنجره نداشتم و فقط دعای خیر مردم خوزستان بود که این اتفاق افتاد و قول می‌دهم این موضوع را پیگیری کنم و کسانی که در فدراسیون و باشگاه این موضوع را رقم زدند، پیگیری خواهیم کرد تا درسی برای آینده شود تا دوباره روی لج و لجبازی این اتفاقات رقم نخورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۷۰۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان