//
کدخبر: ۳۲۶۲۶۹ //

تساوی برابر شاگردان اسکوچیچ هم برای کره عالی است!

یک وب سایت کره ای با اشاره به دشواری های دیدار با ایران در تهران نوشته است که یک نتیجه تساوی برابر شاگردان اسکوچیچ نیز برای آنها رضایت بخش است.

تساوی برابر شاگردان اسکوچیچ  هم برای کره عالی است!
به گزارش فرتاک نیوز،

وب سایت news1 در گزارشی به وضعیت پیچیده تیم ملی کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی و انتقادها از پائولو بنتو پرداخته است. این وب سایت در تیترهایی که برای این گزارش به کار برده، نوشته است: "دو نبرد متوالی برابر سوریه و ایران، بنتو تیمش را در کمپ تیم های ملی تشکیل می دهد. تنها یک گل در سپتامبر برابر عراق و لبنان، انتقادها افزایش می یابد."

در ادامه این گزارش آمده است: تیم ملی فوتبال کره جنوبی به سرپرستی پائولو بنتو در روز چهارم اکتبر در مرکز آموزش تیم های ملی در پاجو (NFC) گرد هم می آیند تا خود را برای دو بازی بسیار مهم آماده کنند. تیم بنتو در هفتم اکتبر و در ورزشگاه آنسان با سوریه دیدار می کند و سپس دوازدهم اکتبر در یک دیدار خارج از خانه در ورزشگاه آزادی، با ایران روبرو می شود.

کره جنوبی ماه گذشته در دو بازی نا امید کننده و در خانه، برابر عراق با تساوی بدون گل متوقف شد و سپس با یک گل لبنان را شکست داد. کسب یک امتیاز برابر عراق و شکست لبنان با تنها یک گل که جزو تیم های نسبتا ضعیف گروه محسوب می شوند، ناامید کننده بود. بنابراین پس از دو بازی اول، نمای بیرونی تیم بنتو سرد به نظر می رسید. نتایج خوب نبود و از همه مهمتر انتقادهایی به گوش می رسید مبنی بر اینکه تیم ملی در بازی های دشوار به مشکل می خورد. برخی منتقدان از عملکرد بنتو به شدت انتقاد کردند و معتقدند احتمال لرزش در دو مسابقه متوالی اکتبر برابر سوریه و ایران بیشتر است.

تیم ملی باید در این دو مسابقه هم کیفیت خوبی را از خود نشان دهد و هم به نتیجه لازم برسد. بازی با سوریه در خانه انجام می شود و باید تیم بنتو بدون قید و شرط این بازی را برنده شود. در صورت عدم نمایش مورد انتظار در تیم بنتو برابر سوریه، ممکن است اعتماد به نفس او و بازیکنان کاهش یابد.

تیم ملی بلافاصله پس از بازی با سوریه راهی ایران می شود. این اولین اعزام تیم ملی کره به خارج از کشور در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی است و محل بازی نیز در ورزشگاه آزادی است که به "گورستان تیم های مهمان" معروف است. کره جنوبی تاکنون 7 بار در ورزشگاه آزادی به میدان رفته که 5 بار شکست خورده و 2 بار نیز به تساوی رسیده و هرگز پیروز نشده است. تیم ملی کره در 5 بازی آخر خود در آزادی، تنها یک گل به ثمر رسانده و انتظار می رود باز هم بازی سختی در انتظار تیم بنتو باشد اما حداقل می توان به یک نتیجه تساوی رسید تا امیدها برای ادامه راه زنده بماند.

ایران که با دو برد این گروه را رهبری می کند، به وضوح چهره قدرتمندی را از خود نشان داده است و به احتمال زیاد با در نظر گرفتن برنامه های لازم، بر روی پیروزی بر کره در این دیدار خانگی تمرکز می کند. از آنجایی که انتظار می رود تیم ملی کره تا آخرین لحظات مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی برای کسب مقام اول در گروه با ایران رقابت کند، لازم است در این دو دیدار به شش امتیاز لازم برسیم.

با این حال به دلیل شیوع ویروس کرونا (COVID-19) در ایران، رسانه های محلی گزارش می دهند که ورزشگاه آزادی با وجود آنکه ظرفیت 100 هزار تماشاگر را دارد، ممکن است تنها هزار نفر مجوز حضور در استادیوم را کسب کند که این مسئله برای تیم ملی کره امیدوار کننده است. اگر تیم ملی کره در این دو مسابقه به نتایج رضایت بخشی دست پیدا نکند، انتظار می رود که فشارها بر روی بنتو برای 6 بازی باقیمانده افزایش یابد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۲۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان