//
کدخبر: ۳۲۶۱۶۴ //

فرار از اخراج؛خوش شانسی کاپیتان اینتر!

به نظر می رسد اینتر دیشب خوش شانس بوده که سمیر هندانوویچ، دروازه بان و کاپیتان این تیم اخراج نشده است.

فرار از اخراج؛خوش شانسی کاپیتان اینتر!
به گزارش فرتاک نیوز،

هر چقدر تیم سیمونه اینزاگی در لیگ قهرمانان ضعیف نتیجه گرفته و در دو بازی حتی یک بار نیز موفق به گلزنی نشده است، اوضاع در لیگ ایتالیا مساعد بوده و نراتزوری از همان ابتدای فصل خود را به عنوان یک مدعی جدی قهرمانی معرفی کرده است. اینتر دیشب و در شرایطی که در نیمه نخست با یک گل مغلوب ساسولو شده بود، در نیمه دوم شرایط را دگرگون ساخته و با زدن دو گل، با سه امتیاز شیرین به خانه بازگشت.

اما به نظر می رسد تیم اینزاگی در این دیدار از داوری سود برده است. تصاویر موید آن است که سمیر هندانوویچ، کاپیتان اینتر در نیمه اول باید اخراج می شده، داور تصمیم دیگری گرفته است. اشتباه دنزل دومفرایس روی پاس رو به عقب و ضعیف استفان دی فرای باعث شد ساسولو در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما خطای سمیر هندانوویچ در این صحنه نادیده گرفته شده و او از دریافت کارت قرمز احتمالی فرار کرد.

جالب اینجاست حتی گروه VAR درخواست بازبینی صحنه را نیز نداد و داور نیازی ندید به کنار زمین رفته و این موضوع را بررسی کند. به هر حال اینگونه اینتر 11 نفره باقی ماند تا در نیمه دوم و با گل های ادین ژکو و لائوتارو مارتینز، شکست را به پیروزی و سه امتیاز تبدیل کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۱۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان