//
کدخبر: ۳۰۱۲۷۰ //

غوغای منچستری ها در ایتالیا؛ حسرت شیاطین!

سه بازیکن سابق منچستریونایتد امروز برای اینتر موفق به گلزنی برابر جنوا شدند.

 غوغای منچستری ها در ایتالیا؛ حسرت شیاطین!
به گزارش فرتاک نیوز،

آنتونیو کونته از زمان در دست گرفتن هدایت اینتر چهار بازیکنی را جذب کرده که در گذشته سابقه بازی کردن در ترکیب منچستریونایتد را داشته اند. روملو لوکاکو، الکسیس سانچس و اشلی یانگ مستقیما از اولدترافورد راهی سن سیرو شدند و متئو دارمیان نیز پیش از انتقال به پارما سابقه بازی کردن در ترکیب شیاطین سرخ را در کارنامه داشته است.

اما جالب اینجاست امروز نراتزوری در شرایطی موفق به غلبه بر جنوا با سه گل شد که همه گل های این تیم توسط بازیکنان سابق منچستریونایتد به ثمر رسید. در همان ثانیه های ابتدایی بود که روملو لوکاکو با حرکت در پشت محوطه و نواختن یک ضربه زمینی موفق به باز کردن دروازه جنوا شد.

در اواسط نیمه دوم این بار روملو لوکاکو در نقش پاسور ظاهر شد و پاس زمینی او را متئو دارمیان، مدافع باتجربه و ایتالیایی با ضربه ای دقیق تبدیل به گل کرد. در دقیقه 78 این بار روملو لوکاکو با ضربه سر برای الکسیس سانچس موقعیت سازی کرد تا ستاره شیلیایی نیز نام خود را بین گلزنان این دیدار ثبت کند. بدین ترنیب هر سه گل اینتر توسط بازیکنانی وارد دروازه جنوا شد که در گذشته عضو یونایتد بوده اند. بی تردید هواداران یونایتد با تماشای درخشش فوق العاده روملو لوکاکو، بیش از همه به خاطر از دست دادن این بازیکن حسرت می خورند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۲۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان