//
کدخبر: ۳۰۱۲۴۷ //

متئو :من معمولا قادر به گلزنی نیستم

متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی اینتر برتری مقابل جنوا را مهم توصیف کرد.

متئو :من معمولا قادر به گلزنی نیستم

عملکرد فوق العاده اینتر و البته افت محسوس میلان باعث شده فاصله دو تیم در صدر جدول با توجه به یک بازی بیشتر اینتر به هفت امتیاز برسد و حالا نراتزوری شانس اول قهرمانی محسوب می شود. اینتر امروز با سه گل جنوا را شکست داد که گل دوم توسط متئو دارمیان به ثمر رسید و البته این بازیکن اعتراف کرد معمولا قادر به گلزنی نیست.

به گزارش فرتاک نیوز،متئو دارمیان گفت: "ما می دانستیم که این چالش چقدر می تواند در مسیر این فصل ما مهم باشد و باید خود را در مقابل تیمی که در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته ثابت می کردیم. اما از همان دقیقه اول جریان مسابقه مطابق برنامه ما پیش رفت و در نهایت عملکرد بسیار خوبی برابر جنوا داشتیم.

همه بازیکنان در ترکیب اینتر احساس می کنند بازیکنان مهمی هستند و هر کدام از ما که وارد زمین می شویم می خواهیم این موضوع را ثابت کنیم. می دانیم که اگر می خواهیم در پایان به موفقیت برسیم به همه بازیکنان احتیاج داریم. در مسیر درستی قرار داریم و امیدوارم به همین روند تا پایان فصل ادامه دهیم.

شوخی با کریستن اریکسن بعد از گلزنی مقابل جنوا؟ دقیقا یادم نیست که اریکسن به من چه گفت و فکر می کنم او از من تعریف کرد. به هر حال من معمولا قادر به گلزنی نیستم و این اتفاق معمولی برای من نیست."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۲۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان