//
کدخبر: ۳۲۶۰۰۱ //

گواردیولا: از باخت رئال و بارسا در CL تعجب نکردم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می گوید از شکسته رئال مادرید و بارسلونا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا تعجب نکرده است.

گواردیولا: از باخت رئال و بارسا در CL تعجب نکردم
به گزارش فرتاک نیوز،

یکشنبه شب دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در حساس‌ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ تقابل تیم‌های اول و دوم جدول در آنفیلد که قطعاً از حساسیت های بالایی برخوردار خواهد بود. سیتی هفته گذشته یکی از مدعیان قهرمانی یعنی چلسی را شکست داد و حالا امیدوار است با غلبه بر لیورپول به صدر جدول صعود کند.

 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش از دیدار تیمش مقابل لیورپول گفت: "سطح ما این هفته فوق العاده بود. من دیدار با چلسی را بررسی کردم ‌و ما در آن بازی واقعا خوب بودیم. امیدوارم بتوانیم به همین ترتیب در آنفیلد نیز ادامه دهیم. ما یک مهاجم نوک نداریم که بتواند به شکل حرفه‌ای گلزنی کند بنابراین باید از طریق روش بازی خود به گل برسیم.

 

 

از زمانی که من به اینجا آمده ام به جز دو فصل اول لیورپول همواره در بالای جدول حضور داشته است. فصل گذشته آنها با مصدومیت های زیادی مواجه شدند و همین موضوع کار را برایشان سخت کرد. "

 

دوئل با یورگن کلوپ: "کلوپ و تیم هایش به من کمک کردند که مربی بهتری شوم. او سطح خواسته های من را افزایش داد تا فکر کنم، کار کنم و سعی کنم تیم هایش را شکست دهم. در واقع به همین دلیل است که من هنوز در این حرفه حضور دارم؛ چون مربیانی هستند که یک قدم رو به جلو برمی دارند و شما باید تلاش کنید تا به آنها برسید. من فکر می کنم که بازی های ما همواره جذاب بوده چراکه هر دو یک هدف مشترک داریم؛ رسیدن به اوج و زدن گل های زیاد. ما این کار را به روش متفاوتی انجام دهیم اما آنها روی حملات مستقیم کار می‌کنند ولی در نهایت هدف یکسان است."

 

 

 

 

شکست رئال مادرید و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا : "من از دیدن نتایج لیگ قهرمانان اروپا تعجب نمی کنم زیرا 12 سال است در آن حضور دارم و کاملاً متوجه افزایش سطح تیم ها هستم. در گذشته وقتی به این پی بردم که بردن یک مسابقه در این تورنمنت چقدر سخت است، شاید مردم خیلی به این گوش نمی دادند. در واقع به همین دلیل است که حتی وقتی به لیگ قهرمانان صعود می کنید باید آن را جشن بگیرید، وقتی در مرحله گروهی یک بازی را می برید نیز باید جشن بگیرید و هنگامی که به مرحله یک هشتم نهایی می‌رسید هم باید جشن بگیرید و برای موفقیت خود احترام وارد شوید."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۰۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان