//
کدخبر: ۲۷۴۰۴۶ //

گواردیولا: من همیشه طرفدار بارسلونا هستم چون با این تیم معنی گرفتم

سرمربی منچسترسیتی پیش از بازی مقابل رئال مادرید گفت: من همیشه طرفدار بارسلونا هستم زیرا این باشگاه منی که هستم را ساخت.

گواردیولا: من همیشه طرفدار بارسلونا هستم چون با این تیم معنی گرفتم
به گزارش فرتاک نیوز،

پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی مقابل رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی گفت: اول از همه به 2 خرید تازه سیتی تبریک می‌گویم. فران تورس و نیتان آکه فصل آینده با ما هستند.

مربی منچسترسیتی ادامه داد:‌ از زمانی که بازی رفت را مقابل رئال مادرید انجام دادیم، زمان زیادی می‌گذرد و این بازی با قبل تفاوت زیادی پیدا کرده است. همه ما دلتنگ طرفداران شده ایم. این یک واقعیت است، اگر قرار است که آنها به ورزشگاه بازگردند باید شرایط برای همه ایمن شده باشد. ما می‌خواهیم بچه‌ها هر چه سریع‌تر به مدارس بازگردند و این مسئله مهمتری است.

پپ گواردیولا در خصوص بازی مقابل رئال مادرید گفت: اگر ما می‌خواهیم که برنده این رقابت شویم باید بهتر و بهتر شویم و واکنش ما نسبت به اتفاق بد بهتر شود. یعنی راه و تاکتیکی که ما گل دریافت می‌کنیم بسیار مهم است.

وی  تصریح کرد:‌چه مقابل رئال مادرید بازی داشته باشم چه نداشته باشم باید بگویم من همیشه طرفدار بارسلونا هستم. این تیم چیزی که من هستم را ساخت و به من معنی داد. وقتی من مقابل بارسلونا بازی کردم می‌خواستم که این تیم را شکست دهم. اکنون هم می‌خواهم به خاطر بازیکنان و باشگاه این بازی را ببریم و به قدم بعدی برویم.

مربی منچسترسیتی در خصوص اریک گارسیا که به باشگاه بارسلونا لینک شده و به احتمال فراوان راهی نیوکمپ می‌شود گفت: اریک گارسیا نمی‌خواهد با تمدید کند، او یک سال با ما قرار دارد ولی نمی‌خواهد تمدید کند. ما او را می‌خواهیم ولی او ما را نمی‌خواهد. به نظرم او در باشگاهی دیگر بازی خواهد کرد.

پپ گواردیولا گفت: آگوئرو اکنون در شهر بارسلونا است، او حالش خوب است و در حال بهتر شدن است. من با دکترش نیز صحبت کرده‌ام و اگر ما به مرحله بعد برویم سرخیو می‌تواند با ما به لیسبون بیاید.

سرمربی منچسترسیتی در خصوص تاکتیک زیدان نیز گفت: خیلی سخت است که تاکتیک زیدان را متوجه شویم، وقتی او به بازی فکر می‌کند باید بدانیم که یک چیز متفاوت به نمایش خواهد آمد. ما تمام بازی‌های مادرید را زمانی که لالیگا دوباره شروع شده است را مشاهده کرده‌ایم و در خصوص اینکه آنها چگونه بازی می‌کنند نیز صبحت کرده‌ایم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۰۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان