//
کدخبر: ۳۲۵۹۸۷ //

انریکه: فکر نمی‌کنم لاپورتا شماره من را داشته باشد

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، قصد ندارد در شرایط بحرانی بارسلونا بار دیگر به این تیم برگردد.

انریکه: فکر نمی‌کنم لاپورتا شماره من را داشته باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

کومان آغاز خوبی در فصل جدید نداشته و بارسا تنها در سه بازی لالیگا تا به اینجا پیروز میدان بوده است. آنها همچنین برای اولین بار در تاریخ این باشگاه، دو بازی ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در برابر بنفیکا و بایرن مونیخ را با شکست پشت سر گذاشتند.

بحران ایجاد شده پس از جدایی لیونل مسی همچنان با قدرت ادامه دارد و حالا افراد بسیاری خواهان برکناری کومان از نیمکت بارسا هستند. سرمربیان بسیاری از سراسر دنیا به حضور در نوکمپ لینک شده‌اند اما انریکه، یکی از گزینه‌های محبوب هواداران، قصد بازگشت به این تیم را ندارد.

سرمربی سابق بارسا در حال حاضر هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده دارد و قرارداد او با فدراسیون فوتبال این کشور تا پایان جام جهانی 2022 قطر است. انریکه این هفته درباره شایعات مطرح شد ه صحبت کرده و مدعی شد که علاقه‌ای به بازگشت به بارسا در شرایط دشوار پیش آمده ندارد.

 

او پس از شکست 0-3 بارسا برابر بنفیکا در لیگ قهرمانان گفت:« من برای دومین بار سرمربی اسپانیا شده‌ام و اخلاقم این است که بر سر حرف و وعده‌ام بمانم. من تا زمانی که قراردادم به پایان برسد در این تیم خواهم ماند. علیرغم دوران پرافتخاری که با بارسا داشتم اما نمی‌خواهم در شرایط دشواری که توسط دیگران رقم خورده دخالت داشته باشم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا خوان لاپورتا، رییس فعلی بارسلونا، با او برای بازگشت به این تیم در آینده دور یا نزدیک تماسی گرفته یا خیر گفت:« من فکر نمی‌کنم او که اصلا شماره تلفن من را داشته باشد.»

شکست تحقیرآمیز بارسلونا برابر بنفیکا به این معناست که آنها پایین‌تر از این تیم، بایرن مونیخ و دیناموکیف در قعر جدول گروه ای قرار دارند. آنها در لالیگا هنوز شکستی را تجربه نکرده‌اند سه پیروزی و سه تساوی بادعث شده که در رده چهارم جای بگیرند. شاگردان کومان این هفته در دیدار دشواری باید در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید به مصاف این تیم بروند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان