//
کدخبر: ۳۱۵۵۴۳ //

انریکه: مودریچ بهترین بازیکن تیم ملی فوتبال کرواسی است

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره مسابقه فردا شب این تیم مقابل کرواسی توضیحاتی را بیان کرد.

انریکه: مودریچ بهترین بازیکن تیم ملی فوتبال کرواسی است
به گزارش فرتاک نیوز،

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در ارتباط با مسابقه این تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا (یورو ۲۰۲۰)  با تیم ملی کرواسی اظهار کرد: این که ما از کرواسی چه انتظاری داریم، سوالی است که  از خود می‌پرسیم و امیدوارم تا قبل از بازی فردا به جواب آن برسم. من از ابتدای مسابقه فردا انتظار یک بازی نزدیک را دارم؛ چرا که ۲ تیم از شناخت خوبی نسبت به یکدیگر برخوردار هستند.

او ادامه داد: گفته می‌شود همه چیز به خط میانی بستگی دارد. در بازی فردا نیز این مسئله برای ما و کرواسی حیاتی است؛ چرا که حریف در این منطقه از زمین بهترین کیفیت خود را دارد. فردا دوئل سختی را میان ستارگان خط هافبک ۲ تیم شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره انتقاد‌هایی که به مهاجم تیم او موراتا شده است، گفت: من در طول رقابت‌ها مطبوعات را مطالعه می‌کنم. اوضاع قدری سنگین است که حتی می‌توان امیدوار بود که پلیس نیز دخالت کند. آن چه من می‌گویم مهم نیست، اما برخی موضوع‌ها باید مورد اصلاح قرار بگیرند.

انریکه درباره مودریچ، ستاره تیم ملی کرواسی و حضور او در بازی فردا گفت: مودریچ و دیگر بازیکن مطرح این تیم کواچیچ، بهترین بازیکنان تیم ملی کرواسی هستند. با این حال هر چقدر توپ به آن‌ها کمتر برسد، بهتر است. مودریچ یکی از بهترین‌های کرواسی است.

انریکه در انتها گفت: من ترجیح می‌دادم همه مسابقات یورو ۲۰۲۰ را در اسپانیا و ورزشگاه شهر سویا باشیم؛ اما حالا امیدواریم که هوادارانی که برای تیم ملی اسپانیا به کپنهاگ دانمارک می‌آیند را با یک بازی خوب و نتیجه مناسب خوشحال کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۵۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان