//
کدخبر: ۲۱۲۰۵۱ //

مورنو: پیروزی برابر جزایر فارو را به انریکه هدیه می‌دهیم

جایگزین انریکه در تیم ملی فوتبال اسپانیا از پیروزی برابر جزایر فارو خوشحال است و آن را به انریکه هدیه کرد.

مورنو: پیروزی برابر جزایر فارو را به انریکه هدیه می‌دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از مارکا، تیم ملی فوتبال اسپانیا در دیدار برابر جزایر فارو در انتخابی یورو ۲۰۲۰ با چهار گل توانست به پیروزی برسد.

روبرت مورنو مرد نخست نیمکت اسپانیا بعد از بازی گفت: من از عملکرد تیم راضی هستم. در یک هفته توانستیم با دو ترکیب و سبک بازی متفاوت دو پیروزی به دست آوریم. ما برای تیمی بازی می‌کردیم که با ۱۱ بازیکن در حال بازی دفاعی بود و زدن چهار گل در چنین شرایطی بسیار سخت است اما ما توانستیم به خواسته خود دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: دخیا در این دیدار هم عملکرد خوبی از خود نشان داد و اجازه نداد که دروازه‌اش باز شود. خوشحالم که چنین دروازبان خوب و آماده‌ای را در ترکیب خود داریم. در نیمه نخست تیاگو و بارخو از شرایط بازی دور بودند و اصلا خوب بازی نکردند اما در نیمه دوم بهتر ظاهر شدند. بازهم تاکید می‌کنم که بازی کردن برابر چنین تیمی که همگی دفاع می کنند سخت است.

مورنو که بعد از کناره گیری موقت انریکه به عنوان مرد نخست نیمکت اسپانیا انتخاب شده است، در پایان گفت: به راموس به خاطر رسیدن به رکورد کاسیاس تبریک گفتم. امیدوارم که او به حضور موفق خود ادامه داد چرا که به چنین بازیکنانی نیاز داریم. این پیروزی را به لوییس انریکه هدیه می‌کنم چرا که این تیم برای او نیز هست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۰۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان