//
کدخبر: ۳۲۵۴۷۸ //

طعنه‌ مورینیو به داوری: پیشرفت کردید، اما فقط در فوتبال

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم مدعی شد سطح داوری نه، اما فوتبال ایتالیا پیشرفت کرده است.

طعنه‌ مورینیو به داوری: پیشرفت کردید، اما فقط در فوتبال
به گزارش فرتاک نیوز،

امشب رم در دیداری حساس و تماشایی با نتیجه 2-3 مغلوب لاتزیو شد تا دومین باخت متوالی خود در سری آ را تجربه کند. ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی جالوروسی که در جریان بازی نیز به شدت به داوری معترض بود، در پایان این دیدار در رابطه با جلسه سرپایی بعد از مسابقه و البته برتری تیمش در مقابل حریف در طول 90 دقیقه صحبت کرد.

 

ژوزه مورینیو گفت: "آنچه در پایان بازی گفتیم بین خودمان باقی می ماند. من می خواستم بلافاصله با بازیکنانم با همان صمیمیتی که در رختکن وجود داشت صحبت کنم. اجازه دهید ابتدا یک نکته مثبت را بگویم، فوتبال ایتالیا نسبت به 10 سال قبل پیشرفت زیادی داشته است. کیفیت فوتبال، روش بازی هجومی، تمایل به پیروزی و همه این موارد بهبود یافته است.

 

 

متأسفانه یک بازی فوق العاده توسط داور و VAR که در سطح این مسابقه نبودند خراب شد. گل دوم می توانست به سود ما باشد، اما لاتزیو پیش افتاد. دادن  کارت زرد دوم برای لوکاس لیوا نیز مهم بود، زیرا بازی با 10 مرد خیلی مهم است. رنگ کارت لورنزو پلگرینی در بازی قبل قرمز بود، اما امروز لیوا چنین سرنوشتی نداشت.

 

فکر می کنم تیم من امروز بهترین تیم میدان بود. البته وقتی سه گل دریافت کردید حتما اشتباهاتی مرتکب هم شده اید، اما گل دوم و سوم حریف روی ضدحملات بودند و گل دوم لاتزیو زمانی رقم خورد که در انتظار اعلام پنالتی به سود خودمان بودیم، نه صدحمله حریف. ما بر توپ و میدان سلطه داشتیم و برای لاتزیو مشکلات بزرگی ایجاد کردیم. آنها دقایق پایانی را آنطور که می خواستند کنترل کردند و داور نیز به آنها این اجازه را داد.

 

اگر ما به اینجا بیاییم و لاتزیو 90 دقیقه بر بازی مسلط باشد من نگران می شوم. تیمی که عقب است باید ریسک کند و این همان کاری است که ما انجام دادیم. بدیهی است فوتبال ایتالیا واقعا تغییر کرده، اما اگر بعد از چنین دیدار از من در مورد فوتبال بپرسید، نه داوران. در کل تبریک می گویم و شما در حال تغییر هستید."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۴۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان