//
کدخبر: ۳۲۵۳۰۰ //

سرمربی یونایتد: رونالدو می‌تواند بعد از ۴۰ سالگی هم بازی کند

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید شگفت‌زده نخواهد شد اگر کریستیانو رونالدو پس از 40 سالگی هم به حضورش در فوتبال حرفه‌ای ادامه دهد.

سرمربی یونایتد: رونالدو می‌تواند بعد از 40 سالگی هم بازی کند
به گزارش فرتاک نیوز،

این بازیکن 36 ساله پس از بازگشت به باشگاه سابق خود موفق شده در سه بازی چهار گل به ثمر برساند و علیرغم بالا رفتن سنش از شرایط فیزیکی بسیار خوبی برخوردار است که توجه افراد زیادی را در هفته‌های اخیر به خود جلب کرده است. رایان گیگز، هم تیمی سابق رونالدو، پیش از این پس از تولد 40 سالگی خود در میدان حاضر شده بود و سولسشر باور دارد که اتفاقی مشابه ممکن است برای رونالدو نیز رخ دهد.

او در پاسخ به این سوال که فوق ستاره پرتغالی تا چه زمان می‌تواند به حضورش در میدان ادامه دهد گفت:« اگر او در 40 سالگی همچنان در زمین حضور داشته باشد باعث شگفتی من نخواهد بود و دلیل این موضوع نحوه مراقبت این بازیکن از خودش است. این موضوع نقشی کلیدی در حفظ ثبات و ادامه حضور در میدان دارد و البته ژن بعضی افراد نیز مهم است چون چنین چیزی در دی ان ای آنها وجود دارد.»

مربی نروژی در ادامه اضافه کرد:« او تمام انرژی خودش را صرف این کرد که به چنین بازیکنی تبدیل شود، بنابراین شایسته تمام تحسین‌هایی است که به خاطر شرایط فیزیکی خود می‌گیرد. چیزی که ما را بیش از پیش تحت تاثیر قرار می‌دهد این است که او با وجود تمام موفقیت‌هایی که به دست آورده همچنان تشنه پیروزی است. امیدواریم که این شرایط چند سال دیگر ادامه پیدا کند. لینفورد کریستی هم 32 ساله بود که قهرمان المپیک شد بنابراین سن هرگز مسئله مهمی نبوده است.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۳۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان