//
کدخبر: ۳۲۴۷۹۰ //

اظهارنظر عجیب فریادشیران در بحبوحه اختلافات داخلی استقلال

ناصر فریادشیران در بحبوحه اختلافات داخلی استقلال اعلام کرد هیچ اختلافی بین مجیدی و مددی وجود ندارد.

اظهارنظر عجیب فریادشیران در بحبوحه اختلافات داخلی استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه استقلال این روزها عجیب ترین دوران خود را پشت سر می گذارد؛ بعد از شکست این تیم مقابل الهلال عربستان به نظر می رسد همه چیز در این باشگاه بهم ریخته است. احمد مددی بعد از مصاحبه طوفانی ای که علیه فرهاد مجیدی در یک برنامه تلویزیونی انجام داد، با واکنش های تند هواداران استقلال و به خصوص طرفداران فرهاد مجیدی مواجه شد و ناچارا از سمتش استعفا کرد. اگرچه وزیر ورزش هیچ واکنش رسمی به استعفای مددی نشان نداده و با وجود گمانه زنی ها خبری هم از اعلام رسمی مدیران جدید باشگاه نیست، اما ناصر فریاد شیران معاون اجرایی باشگاه استقلال در تلاش است تا شرایط را طوری جلوه بدهد که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و باشگاه در امنیت و آرامش کامل امور روزانه را جلو می برد.

فریادشیران که بعد از استعفای احمد مددی پرتلاش ترین فرد باشگاه استقلال در راستای حفظ این مدیر در جمع آبی ها است، دیروز اولین نشست خبری تاریخ یک معاون اجرایی باشگاه را برگزار کرد! او خبرنگارانی که مقابل در باشگاه حضور داشتند به دفتر خودش در ساختمان فراخواند و با اعلام اینکه می خواهد مصاحبه کند، حرف هایی بر زبان آورد که دل هر طرفدار فوتبالی را به درد می آورد.

بی تردید عجیب ترین جمله فریادشیران در مواجهه با سوال خبرنگاران پیرامون مشکلات تیم آنجا بود که گفت: »هیچ اختلافی وجود ندارد. اختلافات در پیج های فیک هواداری ارتش سایبری است!«

معاون اجرایی استقلال طوری از وجود آرامش در باشگاه صحبت کرد که انگار طی روزهای گذشته نه مددی مصاحبه ای کرده، نه بازیکنان نسبت به شرایط موجود گلایه داشتند و نه فرهاد مجیدی سفرش به تهران را به تاخیر انداخته است.گویا فریادشیران از این هم خبر ندارد که استقلال برای شروع تمریناتش زمین تمرین در اختیار ندارد؛ او طوری اختلافات میان مددی و مجیدی را تقصیر رسانه ها و کاربران فضای مجازی انداخت که انگار خبرنگاران و فعالان مجازی در رسانه ها جای دو طرف طی ماه های گذشته صحبت کردند و از مشکلات موجود گفتند.اینکه معاون اجرایی باشگاه استقلال سعی دارد اختلافات را درون خانواده حل کند، مساله بدی نیست اما وقتی یک فرد مسئول به راحتی به دوربین رسانه ها نگاه می کند و حقیقت را نمی گوید مشخص می شود اهدافی پشت ماجرا است.

به طور مشخص فریادشیران هرگز دوست ندارد مسئولیتی که در تمام سال های گذشته از رسیدن به آن عاجز بوده و حالا به دستش آورده را به راحتی از دست بدهد اما انجام چنین مصاحبه هایی نه تنها هرگز او را به هدفش نمی رساند که دردی بر دردهای استقلال و طرفداران انبوهش می افزاید.

هرچه که هست نیاز به ورود فوری وزیر ورزش و همکارانش به اتفاقات استقلال کاملا احساس می شود. همین حالا طرفداران فوتبال و اهالی رسانه حتی نمی دانند مددی که استعفا داده و همچنان به باشگاه می رود هنوز مدیرعامل است یا نه. حتی گمانه زنی ها درباره انتخاب مدیرعامل جدید هم در همین حد باقی مانده و وزارت ورزش هیچ اظهارنظری نمی کندو به نوعی خودش را کنار کشیده است. موضوعی که هرگز به مذاق هواداران استقلال خوش نخواهد آمد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۷۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان