//
کدخبر: ۳۲۴۷۳۵ //

مورینیو:بازی پرحادثه بود؛شگفت زده نشدیم!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم مدعی شد از تلاش بازیکنان تیم خود در دیدار مقابل ورونا رضایت دارد.

 مورینیو:بازی پرحادثه بود؛شگفت زده نشدیم!
به گزارش فرتاک نیوز،

اولین باخت جالوروسی در این فصل لیگ ایتالیا در شرایطی رقم خورد که کسی انتظارش را نداشت و آنها امشب در خانه ورونا با نتیجه 2-3 مغلوب شدند. ژوزه مورینیو، سرمربی باتجربه رم بعد از این دیدار مدعی شد باید ویدئوهای این دیدار را تجزیه و تحلیل کند تا متوجه شود در بازی امشب چه اتفاقاتی رخ داده است.

ژوزه مورینیو گفت: در مورد تلاش بازیکنان تیمم حرفی برای گفتن نداریم، اما ما به خوبی نتوانستیم خودمان را با سبک بازی حریف تطبیق دهیم. در بسیاری از دوئل های فردی مغلوب شدیم و باید اشتباهات خود را قبول کنیم. من می دانستم که ورونا از کیفیت بالایی برخوردار است و بازی با آنها دشوار است، به خصوص که پس از تغییر سرمربی معمولا یک واکنش روانی ایجاد می شود و امروز شاهد حالا من به چند ساعت وقت پیش از تماشای مجدد ویدئوهای بازی نیاز دارم تا بتوانم آنچه را که اتفاق افتاده است را متوجه شوم.

سبک فوتبال تین های تودور بسیار شبیه به عملکرد ورونا در فصل گذشته تحت هدایت ایوان یوریچ بود، بنابراین انطباق یافتن بازیکنان با این شرایط دشوار نبود. واضح بود که ورونا در نیمه دوم به باز شدن دروازه ورونا واکنش نشان خواهد داد، زیرا جریان بازی پرحادثه بود و ما نیز شگفت زده نشدیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۷۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان