//
کدخبر: ۳۰۹۰۲۳ //

مورینیو برای فوتبال ایتالیا مفید است

الساندر دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس بازگشت ژوزه مورینیو به سری آ را برای فوتبال ایتالیا مفید توصیف کرد.

مورینیو برای فوتبال ایتالیا مفید است
به گزارش فرتاک نیوز،

تنها چند روز بعد از انتشار خبر اخراج ژوزه مورینیو از رم بود که امروز مدیران باشگاه رم اعلام کردند با این سرمربی پرتغالی برای فصل بعد به توافق دست یافته اند. ژوزه مورینیو یک دهه قبل دوران فوق العاده ای را در اینتر سپری کرده بود و حالا جالوروسی به دنبال تکرار آن روزهای درحشان است. با توجه به سبک بازی تیم های ژوزه مورینیو، دل پیرو حضور او روی نینکت رم را مثبت ارزیابی کرده است.

الساندرو دل پیرو گفت: "فکر می کنم ژوزه مورینیو برای تیم های ایتالیایی گزینه ای بسیار خوب محسوب می شود. نمایندگان ایتالیا هنوز هم به طور کلی دفاعی تر از بقیه تیم هایی اروپایی هستند و البته ژوزه مورینیو نیز یک مربی دفاعی بوده و سبک بازی های تیم های او مبتنی بر قدرت دفاعی است.

در حال حاضر هیچ ستاره بزرگی در ترکیب رم بازی نمی کند، بنابراین هرگز شاهد درگیری سرمربی جدید این باشگاه با بازیکنان نخواهیم بود و مورینیو در این باشگاه راه خود را دنبال خواهد کرد. در این شرایط است که مورینیو قادر به ارائه بهترین عملکرد خود بوده و از همیشه موثرتر طاهر می شود.

من فکر می کنم حضور مورینیو روی نیمکت رم باعث قدرتمندتر شدن سری آ شود، اما من به عنوان یک هوادار یوونتوس به دنبال این مسئله نیستم. شکستن سد تیم های مورینیو بسیار دشوار است و فصل بعد تقابل با تیم های او مانند کشیدن دندان ها خواهد بود."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۰۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان