//
کدخبر: ۳۲۳۹۷۲ //

واکنش کلوپ به مصدومیت تلخ ستاره جوان لیورپول

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در پایان بازی تیمش مقابل لیدز یونایتد به مصدومیت وحشتناک هاروی الیوت واکنش نشان داد.

واکنش کلوپ به مصدومیت تلخ ستاره جوان لیورپول
به گزارش فرتاک نیوز،

لیورپول در ادامه روند خوب خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر امشب موفق شد با سه گل از سد لیدز یونایتد عبور کند؛ بردی که باعث شد شاگردان یورگن کلوپ با 10 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به منچستریونایتد و چلسی در رده سوم جدول قرار بگیرند.

 

محمد صلاح ستاره مصری لیورپول امروز موفق شد صدمین گل خود در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را به ثمر برساند. یورگن کلوپ در پایان بازی پیرامون عملکرد تیمش و البته محمد صلاح نیز گفت: "البته هنوز می‌توانیم بهتر شویم و پیشرفت کنیم اما نمایشی که امروز ارائه دادیم واقعاً عالی بود. در ابتدا جو سنگینی در ورزشگاه وجود داشت اما به مرور توانستیم آن را کنترل کنیم و بازی را در اختیار بگیریم و حتی بعد از آن صدای هواداران خودمان را شنیدیم.

 

 

 

از روز اول که محمد صلاح به اینجا آمده ویژگی بارز او این بوده که همواره تشنه گلزنی بوده است. تا جایی که او بعد از پایان مسابقه امروز به خاطر اینکه چند موقعیت از دست داد، ناراحت بود. می توانم بگویم که صلاح یک بازیکن در کلاس جهانی محسوب می‌شود."

 

یورگن کلوپ درباره مصدومیت دلخراش و وحشتناک هاروی الیوت نیز گفت: "هاروی واقعاً یک بازیکن عالی است اما حالا دیگر او را در اختیار نداریم. با این وجود ما همین جا منتظر او خواهیم ماند. من در وضعیتی قرار داشتم که توانستم لحظه آسیب دیدگی او را ببینم و واقعاً شوکه کننده بود. در واقع مچ پای او در رفت و آسیب دیدگی بسیار بدی برایش اتفاق افتاد. او حالا در بیمارستان است و کارهای درمانی اش را پشت سر می گذارد. در حال حاضر فقط باید منتظر بمانیم تا ببینیم وضعیت او چه می‌شود."

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان