//
کدخبر: ۲۸۵۶۹۵ //

کلوپ: این دشوارترین چالش لیگ قهرمانان است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول رویارویی با آتالانتا را دشوار توصیف کرد.

کلوپ: این دشوارترین چالش لیگ قهرمانان است
به گزارش فرتاک نیوز،

مرسی سایدی ها در دو بازی ابتدایی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به برتری دست یافتند و حالا فردا شب در برگامو باید مهمان آتالانتا باشند. یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حساس حضور یافته و مدعی شد لیورپول باید با شرایط فعلی و مصدومیت بازیکنان مختلف خود کنار بیاید.

دیدار مقابل آتالانتا: "این بازی بزرگترین چالشی است که در لیگ قهرمانان اروپا تا به حال داشته ایم. بازی در برابر آتالانتا بسیار دشوار بوده، این تیم از نظر سبک بازی کمی شبیه لیدزیونایتد است و یک مسابقه سخت در انتظارمان خواهد بود. حریف در بخش تهاجمی از قدرت بالایی برخوردار است و من احترام زیادی برای آتالانتا قائل هستم. آتالانتا از بازیکنان بسیار خوب و سیستم سازمان یافته برخوردار بوده و آنها از مهارتهای افراد به طرز هوشمندانه ای استفاده می کنند.

ما در شرایطی هستیم که باید با آن کنار بیاییم و این همان چیزی است که من از تیم انتظار دارم. ما می دانیم که در کجا ایستاده ایم. ما عقب نشینی هایی داشته و در مقاطعی پیش رفته ایم. تازه اوایل فصل است، بنابراین نباید زیاد در مورد رتبه خود در رقابت های مختلف فکر کنیم."

 

 

وضعیت بازیکنان مصدوم: "نبی کیتا و جوئل ماتیپ دیروز در تمرینات در کنار دیگر بازیکنان تمرین کردند، اما تیاگو غایب بود و شرایط اینگونه است و من هنوز نمی دانم با توجه به اطلاعات فعلی چه کاری انجام دهم. ما یک روز دیگر برای تصمیم گیری در مورد انتخاب ترکیب اصلی فرصت داریم و من امیدوارم بازیکنان زیادی در هواپیما برای سفر به ایتالیا حضور داشته باشند."

درخشش اخیر دیگو جوتا: "او در بهترین سن و در 23 سالگی قرار داشته و همین حالا نیز بازیکن باتجربه ای محسوب می شود. دیگو جوتا یک پسر خوب و یک خرید موفق محسوب می شود. بازیکنان برای سازگاری با شرایط تیم جدید به زمان نیاز دارند، اما من می دانستم که دیگو جوتا در ولورهمپتون این شرایط را تجربه کرده است."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۶۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان