//
کدخبر: ۳۲۳۵۳۳ //

رشیدی: ایران جلوی عراق سنگ تمام گذاشت

یک کارشناس فوتبال می‌گوید تیم ملی ایران به مراتب بازی بهتری را نسبت به دیدار با سوریه ارائه کرده و در تمام خطوط عملکردش بهتر شده است.

رشیدی: ایران جلوی عراق سنگ تمام گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

منصور رشیدی درباره پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق در انتخابی جام جهانی و صدرنشینی در گروه A گفت: بازی خوبی بود. بهتر از دیدار قبل بازی کردیم. در بازی با سوریه کسل کننده و بی‌حساب و کتاب بازی کردیم اما در این بازی بهتر بودیم. دلیل هم این بود که یکی، دو بازیکن خوب به ما اضافه شدند و سرمربی هم کنار زمین حضور داشت و تیم ملی را راهنمایی کرد و تیم را با تاکتیک‌های مدنظر خودش به زمین فرستاد. این بازی با بازی‌های قبل تفاوت داشت و حتی خط دفاعی تیم ملی هم خیلی خوب بازی کرد.

دروازه‌بان سال‌های دور تیم ملی ایران در ادامه گفت: دیدیم که در طول ۹۰ دقیقه علیرضا بیرانوند خطری حس نکرد و خط دفاعی کارش را خوب انجام داد. هافبک‌ها هم به خوبی بازی‌سازی کردند. خط حمله هم حداکثر استفاده را از موقعیت ها برد. می‌توان گفت تیم ملی دیروز سنگ تمام گذاشت.

وی درباره تاثیر گل زودهنگام ایران بر پیروزی مطلق تیم ملی اظهار کرد: نمی‌توان گفت که تیم ملی ایران دیروز خوب بازی نکرد و فقط گل زودهنگام زدیم. همه خطوط ما هماهنگ بودند. گل اول ما حاصل یک پاس عالی از نورافکن، سانتر بسیار دقیق طارمی و ضربه سر تمام کننده جهانبخش بود. مساله این است که حتی اگر گل اول را خیلی زود نمی‌زدیم هم می‌توانستیم در این دیدار به پیروزی برسیم.

رشیدی همچنین درباره انتقادها به هماهنگی پایین تیم ملی در بازی‌های اخیر اظهار کرد: به طور حتم هماهنگی صد درصدی وجود نداشت ولی کادر فنی توانست هماهنگی اندکی را به وجود آورد و تیم ملی با همین میزان آمادگی رقبای خود را شکست داد. به نظرم اسکوچیچ این کار را خوب انجام داد.

این کارشناس فوتبال درباره بازی‌های پیش روی تیم ملی مقابل امارات و کره‌جنوبی اظهار کرد: بازی‌های این دو تیم را ندیده‌ام و نمی‌دانم امارات و کره‌جنوبی چطور عمل کردند. با این حال ایران مقابل عراق نشان داد که سرآمد همه تیم‌هاست و می‌تواند یک یک تیم‌ها را از پیش رو بردارد. این موضوع به آمادگی و روحیه بازیکنان هم بستگی دارد ولی اگر مانند بازی با عراق باشند، موفق می‌شوند.

وی درباره شانس ایرانی برای صعود به جام جهانی با توجه به درس گرفتن از اتفاقات مرحله قبل اظهار کرد: آدم از اشتباهات گذشته درس می‌گیرد. بارها گفتیم که تیم ملی زیبا بازی نمی‌کند و تیم هماهنگ نیست. در مرحله قبل، خط دفاعی ما اشتباه داشت و خط هافبکمان مانند بازی سه‌شنبه شب با عراق نبود. این ایرادها به مرور برطرف شد و الان به هماهنگی رسیده‌ایم و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۵۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان