//
کدخبر: ۳۲۳۴۱۵ //

طارمی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

مهاجم تیم ملی ایران معتقد است توانایی زدن بیش از سه گل به عراق را هم داشتند.

طارمی: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران مقابل عراق بود که در دقیقه ۲ یک پاس گل تماشایی روی ارسال دقیق با پای غیرتخصصی به علیرضا جهانبخش داد و در نیمه دوم هم یک گل زیبا به ثمر رساند تا این عملکرد او را به‌عنوان بهترین بازیکن زمین تبدیل کند.

طارمی پس از انتخاب به‌عنوان بهترین بازیکن دیدار عراق و ایران توسط مسؤولین برگزاری مسابقه، در نشست خبری حاضر شد و اظهار کرد: توانستیم پله و قدم بزرگی را برای مسابقه بعدی برداریم و بابت پیروزی مقابل عراق خیلی خوشحال هستیم.

او با اشاره به فرصت‌های زیادی که تیم ملی ایران خلق کرد، گفت: موقعیت‌های زیادی داشتیم که می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

 

مهاجم تیم ملی ایران اضافه کرد: همین که موفق شدیم به پیروزی سه بر صفر مقابل عراق دست پیدا کنیم، خیلی راضی کننده است و ان‌شاالله در دیدار آینده نیز بتوانیم همین عملکرد را داشته باشیم و قدم محکمی برای صعود به جام جهانی برداریم.

 

طارمی درباره بازی در کنار آزمون در خط حمله عنوان کرد: سردار آزمون بازیکن خیلی خوبی است که با کیفیت بالای خود می‌تواند به تیم ملی کمک کند و ۱۰۰ درصد در این مسیر که دچار مشکل نشویم، کمک خواهد کرد. دیدار مقابل عراق همیشه سخت است ولی همین که با این نتیجه برنده شدیم، اتفاق خوبی بود. سردار هم در جریان بازی توانایی خود را نشان داد و کمک زیادی به تیم کرد و امیدوارم در دیدارهای بعدی هم همینطور باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۴۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان