//
کدخبر: ۳۲۳۰۷۵ //

احتمال تمدید قرارداد گرت بیل با رئال مادرید قوت گرفت

احتمال دارد که قرارداد گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، در تابستان سال آینده با این باشگاه اسپانیایی تمدید شود.

 احتمال تمدید قرارداد گرت بیل با رئال مادرید قوت گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

بیل پس از جدایی زین الدین زیدان از رئال مادرید، این فصل را با رویاهای جدیدی آغاز کرد. رابطه بد او با سرمربی فرانسوی روی عملکردش با پیراهن رئال در سال‌های اخیر تاثیرگذار بود و او امسال را فرصت مناسبی برای پایانی فوق العاده بر زندگی حرفه‌ای خود در این باشگاه می‌دید. اطرافیان او درباره شرایط این بازیکن به آاس می‌گویند:« هیچکس نمی‌تواند منکر کارهایی شود که او برای رئال مادرید انجام داده است.» او گل‌های مهمی را در فتح حداقل یک جام قهرمانی کوپا دل ری و دو لیگ قهرمانان به ثمر رساند. رکورد 106 گل زده او در 254 بازی برای رئال جای شک و تردیدی باقی نمی‌گذارد.

بیل در موقعیت فعلی به درخشش در جام جهانی 2022 قطر چشم دوخته و نمی‌خواهد هیچ گزینه‌ای درباره آینده‌اش را نادیده بگیرد و این گزینه‌ها شامل تمدید قرارداد با رئال برای یک فصل دیگر نیز می‌شود. دو شرط اصل برای چنین اتفاقی باید عملی شود. اول این که بازیکن ولزی بتواند فصل خوبی را پشت سر بگذارد تا هواداران را با خود همراه کند. دوم این که دستمزد او با توجه به شرایط ایجاد شده پس از شیوع ویروس کرونا، به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند چون بیل به همراه هازارد با 15 میلیون یورو در فصل بالاترین دستمزد را در تیم دریافت می‌کند.

بیل پس از بازگشت از یک فصل حضور قرضی خود در تاتنهام با شرایط جدیدی به تیم ملحق شد و خودش نیز اخیرا به این موضوع اشاره کرده است:« قرار گرفتن در محیطی خوب حس خوبی دارد و این دلیل اصلی بازگشت من به تاتنهام بود چون می‌دانستم آنجا محیط بهتری برای من است. در آن زمان به این دوری نیاز داشتم و دوران خوبی را در آن تیم سپری کردم. این اتفاق بدون شک از نظر روانی به من کمک کرد و فکر می‌کنم در یورو 2020 با ولز نیز مشخص شود. و باید این شرایط را در رئال مادرید این فصل نیز ادامه دهم. هر بازیکنی که از نظر روانی در شرایط بهتری باشد، از نظر فیزیکی نیز بهتر خواهد بود و بهتر رشد می‌کند.»

قرارداد ستاره تیم ملی ولز با رئال مادرید در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او در ژوئن 2022 بازیکن آزاد خواهد بود. به نظر می‌رسد که لیگ فوتبال آمریکا گزینه مناسبی برای این بازیکن باشد و باعث شود که در جام جهانی 2022 قطر نیز در شرایط خوبی قرار بگیرد..

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۰۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان