//
کدخبر: ۳۱۶۳۳۱ //

گرت بیل در رئال ماندنی است؟

به نظر می رسد شانس حضور گرت بیل در ترکیب رئال مادرید برای فصل بعد بیشتر از قبل شده است.

گرت بیل در رئال ماندنی است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

کادنا سر مدعی شد لوکا مودریچ در روزهای اخیر سعی کرده گرت بیل را راضی به ماندن در رئال مادرید برای فصل بعدی کند. هافبک کروات که اخیرا یک فصل دیگر قرارداد خود را با کهکشانی ها تمدید کرده، شاید بهترین دوست گرت بیل ولزی در این باشگاه باشد. آنها از زمان همبازی بودن در تاتنهام در پایتخت انگلیس یکدیگر را شناخته و همیشه هم با یکدیگر رابطه خوبی داشته اند.

لوکا مودریچ در سال های اخیر و خصوصا با توجه به جدایی سرخیو راموس به یکی از رهبران مهم رختکن رئال مادرید تبدیل شده و معتقد است ماندن گرت بیل می تواند در این مرحله جدید در رئال مادرید زیر نظر کارلو آنچلوتی نقشی بسیار مهم ایفا کند. مودریچ تصور می کند که اگر گرت بیل با تمام توان در تمرینات حضور یابد، می تواند برای فصل بعد تبدیل به مهره ای موثر در ترکیب رئال مادرید بشود.

همچنین خود کارلو آنچلوتی نیز قبل از بازگشت به باشگاه رئال مادری هم علاقه زیادی به گرت بیل داشته و حتی خواهان پیوستن او به اورتون بود. بهترین روزهای این ستاره ولزی در رئال مادرید زیر نظر کارلتو رقم خورد و این سرمربی ایتالیایی امیدوار به تکرار تاریخ درخشان گذشته در دومین دوره حضود خود در مادرید است. کارلو آنچلوتی در روز معارفه به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید به تمجید از این بازیکن پرداخته و مدعی شد اگر گرت بیل واقعا انگیزه داشته باشد، می تواند نقش بسیار مهمی در تیم ایفا بکند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۳۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان