//
کدخبر: ۳۲۲۹۲۵ //

اقامت فوق ستاره فوتبال در گرانقیمت ترین آپارتمان

کریستیانو رونالدو، ستاره جدید منچستریونایتد، در طول دوران حضورش در لیسبون در گرانقیمت‌ترین آپارتمان پرتغال اقامت دارد.

اقامت فوق ستاره فوتبال در گرانقیمت ترین آپارتمان
به گزارش فرتاک نیوز،

قرارداد رونالدو به منچستریونایتد نهایی شده اما او پیش از بازگشتش به جمع شیاطین سرخ باید برای تیم ملی پرتغال به میدان می‌رفت. بنابراین بازیکن سابق یوونتوس در طول مدت حضورش در لیسبون به همراه جورجینا رودریگز، نامزدش، و فرزندانش در آپارتمان مجلل خود در این شهر اقامت کرد.

پرایم تایم زون خبر داده که محل اقامت رونالدو گرانقیمت‌ترین آپارتمان در کل کشور پرتغال است. گفته می‌شود خرید این خانه مجلل در سال 2018 هفت میلیون یورو برای رونالدو هزینه دربر داشته است. در عین حال دستمزد سالانه این بازیکن رقمی بسیار فراتر از این مبالغ است. متراژ این آپارتمان حدود 945 متر مربع است تا ستاره پرتغالی و نزدیکانش زندگی راحتی را در مرکز لیسبون داشته باشند. استخر، باشگاه بدنسازی، سه اتاق خواب با سایز بسیار بزرگ و حتی سالن ماساژ اختصاصی از جمله امکانات این آپارتمان به حساب می‌آید.

رونالدو همچنین در دوران حضورش در تورین، از پنت هاوس مجلل این آپارتمان برای سپری کردن تعطیلات و استراحت استفاده می‌کرد. او حالا تا پایان وقفه دیدارهای ملی در پرتغال باقی خواهد ماند. نامزد او به زودی به همراه بچه‌ها به تورین سفر می‌کند و شرایط را برای انتقال به منچستر فراهم خواهد کرد.

22

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۹۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان