//
کدخبر: ۳۲۲۸۹ //

روایت عجیب یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس درباره سروش رفیعی

با توجه به درخشش سروش رفیعی در پرسپولیس هنوز این بازیکن وضعیت فصل بعد خود را مشخص نکرده است.

روایت عجیب یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس درباره سروش رفیعی
به گزارش فرتاک نیوز،

 یکی از نزدیکان به باشگاه پرسپولیس برای‌مان ماجرای عجیبی نقل کرد. او گفت: «مدیران باشگاه پرسپولیس پس از عقد قرارداد در نیم‌فصل با سروش رفیعی، به او پیشنهاد دادند در مورد ماندن طولانی مدت در این تیم فکر کند و اگر به نتیجه رسید، فوراً به مدیران باشگاه اعلام کند تا قراردادش برای یک یا 2 فصل تمدید شود اما سروش تا به حال دست مدیران باشگاه را در پوست گردو گذاشته و هیچ پاسخی به آنها نمی‌دهد. او نه حرفی از ماندن می‌زند و نه صحبت از رفتن می‌کند. از یک سو مدیران باشگاه منتظرند تا اگر سروش خواست بماند، مذاکرات با هافبک‌های بازیساز دیگر را منتفی کنند و از سوی دیگر هراس این را دارند که یک هافبک جدید بگیرند و پس از آن، سروش بگوید می‌خواهد در این تیم بماند. آن وقت باشگاه مجبور می‌شود با 3 هافبک بازیساز به کارش ادامه دهد و این موضوع کار را خیلی سخت می‌کند.»

راست و دروغ این خبر به گردن راوی اما بد نیست بدانید بعد از برد پرسپولیس مقابل لخویا، سروش رفیعی در قطر ماند و سپس خبر رسید با باشگاه السد و یک باشگاه دیگر (گویا العربی) مشغول مذاکره است.

البته یک روز بعد، رسانه‌های قطری نوشتند او نمی‌خواهد در این کشور بازی کند و از بوندس‌لیگای 2 و همچنین لیگ یونان پیشنهاد دارد و منتظر تعیین تکلیف از سوی باشگاه‌های اروپایی است. فعلاً هیچ‌کس در مورد آینده سروش رفیعی هیچ اطلاع دقیقی ندارد.

 

منبع: جام نیـوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۲۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان