//
کدخبر: ۳۲۱۸۳۳ //

سرمربی تیم ملی کرونا گرفت

فدراسیون فوتبال ایران شرایط ایجاد قرنطینه برای اردوی تیم ملی را قبل از بازی با سوریه ایجاد کرد. این در حالی است که سرمربی تیم ملی و دستیارش از چند روز قبل به کرونا مبتلا شده‌اند.

سرمربی تیم ملی کرونا گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بازی خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی مقابل سوریه از فردا چهارشنبه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود. فدراسیون فوتبال ایران با توجه به ادامه روند شیوع ویروس کرونا در کشور اقدامات لازم برای پیشگیری از این بیماری را انجام داد.

بازیکنان و اعضای کادر اجرایی، فنی و پزشکی تیم ملی که قرار است صبح فردا در مرکز ملی فوتبال حاضر شوند به قرنطینه خواهند رفت تا پس از انجام تست کرونا، تمرینات خود را برای بازی با سوریه آغاز کنند.

تست گیری از اعضای مستقر در مرکز ملی فوتبال نیز امروز انجام شد تا افراد مشکوک به کرونا هیچ ارتباطی با ملی پوشان نداشته باشند. همچنین بازیکنان لژیونر که هفتم و هشتم شهریورماه وارد کشور می شوند تا پس از انجام آزمایشات کرونا به جمع ملی پوشان ملحق شوند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی و وحید هاشمیان دستیار او به کرونا مبتلا شده اند و دوران قرنطینه را سپری می کنند. با شرایط به وجود آمده اردوی تیم ملی زیر نظر کریم باقری و سایر دستیاران اسکوچیچ آغاز می شود تا سرمربی تیم ملی بهبودی کامل را به دست آورد.

تیم ملی فوتبال ایران روز ۱۱ شهریورماه در مرحله مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی سوریه خواهد رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۸۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان