//
کدخبر: ۳۲۱۷۰۸ //

بدعهدی‌های رادوشوویچ دوباره تکرار شد

بدعهدی‌های بوژیدار رادوشوویچ در سفر اخیر وی به کرواسی بار دیگر تکرار شد.

بدعهدی‌های رادوشوویچ دوباره تکرار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان تیم پرسپولیس در شرایطی که به دلیل اختلاف مالی با باشگاه پرسپولیس فقط سه هفته قبل از اتمام فصل گذشته لیگ برتر و پس از دریافت مطالبات خود به ایران سفر کرده بود، پس از دیدار با پیکان و مسجل شدن قهرمانی سرخ‌پوشان با استفاده از فرصت تعطیلی تمرینات این تیم بار دیگر برای دیدار با خانواده‌اش به کرواسی سفر کرد و قرار بود با تاخیر 3-2 روزه در تمرین آماد‌ه‌سازی پرسپولیس برای دیدار با استقلال تاجیکستان و فصل جدید لیگ برتر شرکت کند.

طبق اعلام کادرفنی قرار بود دور جدید تمرینات پرسپولیس از شنبه هفته گذشته آغاز شود اما به دلیل حضور برخی نفرات در شهرستان و البته مشکلات مالی شاگردان یحیی گل‌محمدی، شروع تمرینات پرسپولیس دو روز به وقفه افتاد،  این تیم کار خود را از دوشنبه هفته قبل آغاز کرد و با توجه به قول دروازه‌بان کروات، وی باید اواسط هفته قبل به ایران می‌آمد. البته وقفه ای که در شروع تمرینات پرسپولیس افتاد، سبب شد رادو هم  سفرش را به تاخیر انداخته و به کادرفنی قول بدهد تا روز شنبه(30 مرداد) در تمرین حاضر شود. 

با این وجود باز هم رادو  خلف وعده کرده و سفرش را به تاخیر انداخت. روز گذشته سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد وی قرار است  امروز کرواسی را ترک کند و در قالب دو پرواز به تهران بازگردد. به این ترتیب او از روز سه‌شنبه در تمرینات تیمی حضور پیدا می‌کند.

رفتارهای عجیب دروازه‌بان دوم پرسپولیس در ماه‌های‌ اخیر و بدقولی‌های وی در بازگشت به تهران مدام تکرار شده اما قرارداد عجیب این دروازه‌بان سبب شده مدیران باشگاه در قبال وی موضع منفعلانه‌ای اتخاذ کرده و نتوانند واکنش و برخورد مناسبی با این رفتار داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان