//
کدخبر: ۳۲۱۵۸۶ //

آلومینیوم اراک در حال از دست دادن زمان است

آلومینیوم اراک فصل گذشته بعد از سال های متمادی حضور در لیگ یک برای اولین بار به لیگ برتر صعود کرد و در یک فصل پر فراز و نشیب به عنوان یازدهمی دست پیدا کرد.

 آلومینیوم اراک در حال از دست دادن زمان است
به گزارش فرتاک نیوز،

شاید برای تیمی که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند کسب این عنوان و در نهایت ادامه حضور در جمع تیم های لیگ برتر راضی کننده باشد اما به طور حتم این تیم برای فصل پیش رو باید برنامه ریزی دقیق تری داشته باشد چرا که شناخت حریفان نسبت به این تیم بیشتر شده است و در یک کلام رقابت درفصل جدید برای اراکی ها سخت تر می شود. اما اینروزها خبرهای خوبی از اراک به گوش نمی رسد. دست کم امروز خیلی از تیم ها کادر فنی خود را مشخص کرده اند و حتی وارد بازار نقل و انتقالات شده اند. اما یکی دو تیم هستند از جمله آلومینیوم اراک که هیچ خبری از آنها به گوش نمی رسد. حتی مشخص نیست فصل بعد کدام مربی این تیم را هدایت می کند. در چنین شرایطی محرز است بازیکنانی که قراردادشان پایان یافته در تلاش برای عقد قرارداد با تیم های جدید خواهد بود و بازیکنانی که مورد توجه این تیم قرار گرفته اند و پیش تر با آنها صحبت شده است با دیدن این وضعیت در پی انتخاب های جدید خواهند بود.

با پایان لیگ برتر علیرضا منصوریان چند روزی در اراک ماند تا بلکه وضعیت همکاری او با تیم در فصل جدید مشخص شود اما با وجود شرکت در نشست اعضای هیات مدیره و توضیحاتی که برای آنها داد این تصمیم اتخاذ نشد. البته نقدی به این تصمیم وارد نیست. شاید باشگاه در تلاش برای جذب سرمربی جدید باشد و این حق طبیعی آنهاست اما کو سرمربی جدید؟ آنچه که از اراک مخابره می شود تنش و اختلاف بین اعضای هیات مدیره است که گاهی این اختلافات به بیرون و حتی رسانه ها درز پیدا می کند تا جایی که خیلی ها دچار سردرگمی می شوند. اعضای هیات مدیره چه کسانی هستند و چرا برای تیم تصمیم نمی گیرند؟ دور هم جمع شدن 5 نفر و تصمیم گیری برای تیم این قدر سخت است که اعضای هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک تا به این جای کار موفق نشده اند سرمربی تیم را انتخاب کنند.

آنچه که مسلم است آلومینیوم اراک در حال از دست دادن زمان است. بهترین تصمیم در روزهای آینده فرصت های از دست رفته را جبران نخواهد کرد و ممکن است در مسابقات پیش رو ضربه ای به آلومینیوم اراک بزند که جبران ناپذیر باشد. تیم باید اکنون سرمربی اش مشخص باشد. نفرات جدید را جذب کند و از چند روز دیگر مهیای شروع دور جدید تمرینات شود. به این خاطر که یک تیم برای آماده سازی نیاز با 6 تا 8 هفته زمان دارد و اگر خوب و به اندازه تمرین نکند نا آماده وارد مسابقات می شود. آلومینیوم اراک همان طور که اشاره شد برای ورود به مسابقات لیگ برتر سختی های زیادی کشید و سال های زیادی منتظر ماند و حیف است امروز درگیر اختلافات بین اعضای هیات مدیره شود و به این آسانی زمان را از دست بدهد. کمتر کسی تصور می کرد در فصلی که گذشت سایپا با آنهم سابقه دسته اولی شود. بدون شک آلومینیوم اراک نخواهد در وضعیت خود تغییر ایجاد کند به راحتی یکی از گزینه های سقوط خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۵۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان