//
کدخبر: ۳۲۱۴۲۲ //

وداعی تلخ در لیگ سه/سربازانی که ناکام ماندند!

پاس گیلان بعد از گذشت چند فصل متوالی حضور در مرحله نهایی سقوط کرد.

وداعی تلخ در لیگ سه/سربازانی که ناکام ماندند!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پاس گیلان که موفق شد بعد از قهرمانی در سوپر لیگ استان گیلان و حضور در مرحله نخست لیگ سه به مرحله نهایی این لیگ صعود کند حالا بعد از گذشت سه فصل حضور در مرحله نهایی و حضور به مراتب در بالای جدول و در جمع مدعیان این تیم در فصل ۹۹/۰۰ به مرحله اول سقوط کرد!

تیم فوتبال پاس گیلان که از جمله محدود تیم های نظامی لیگ دسته سوم به شمار می آمد از امتیاز جذب بازیکن سرباز برخوردار بود اما اینطور که به نظر آمد گیلانی ها نتواتستند از این امتیاز به نحو احسن استفاده کنند زیرا بازیکنان سرباز و با استعداد زیادی در لیگ دسته سوم و دسته دوم حضور دارند که مشتاقانه آماده حضور در تیم های نظامی این چنینی برای گذراندن خدمت مقدس سربازی هستند.

از دلایل عمده و اصلی سقوط تیم پاس گیلان میتوان به بلاتکلیفی این تیم برای حضور در مسابقات این فصل اشاره کرد ، جایی که تنها چند هفته مانده به شروع مسابقات صحبت از فروش امتیاز این تیم به داماش گیلانیان بود! نقل و انتقالی که در آخر نهایی نشد و تنها ضربه سنگینی به تنها میراث دار پاس در فوتبال ایران زد! و باعث شد این تیم که تنها در چند هفته باقی مانده به شروع مسابقات مهیای حضور در بازی ها شده آنطور که باید شرایط حضور مقتدرانه را نداشته و در اخر سقوط کردند!

این سقوط را باید به پای چه کسی نوشت؟کسانی که قصد فروش امتیاز این را داشتند یا سربازانی که تنها امیدشان برای ادامه فوتبال این تیم بود یا مدیران یا مسئولانی که ارزشی برای تیم دوست داشتنی گیلانی قائل نبودند و حمایتی شکل نگرفت تا سبز ترین نماینده استان گیلان که روزی مدعی صعود به لیگ دسته دوم بود وداع تلخی را با مرحله نهایی و شاید برای همیشه با لیگ دسته سوم و فوتبال داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۴۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان