//
کدخبر: ۳۲۱۳۹۱ //

تلاش رئال مادرید در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات؛ یا امباپه یا هیچ!

باشگاه رئال مادرید در صورت ناکامی در جذب ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن در این تابستان قصدی برای خرید مهاجم دیگر ندارد.

تلاش رئال مادرید در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات؛ یا امباپه یا هیچ!
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه رئال مادرید مدت‌هاست وضعیت کیلیان امباپه را زیرنظر دارد و امیدوار است بتواند پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری، این مهاجم فرانسوی را به ترکیب تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی اضافه کند، این در حالی است که خود این بازیکن هم تمایل دارد فوتبالش را در لالیگا و در پیراهن سفیدپوشان مادریدی دنبال کند.

روزنامه اسپانیایی «آاِس» چاپ مادرید حالا خبر می‌دهد که کیلیان امباپه تنها هدف رئال مادرید در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات تابستانی جاری است و در صورتی که مدیران این باشگاه موفق به جذب ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن در این تابستان نشوند، برنامه‌ای برای بازگرداندن کریستیانو رونالدو به سانتیاگو برنابئو یا جذب روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ نخواهند داشت.

شبکه رادیویی «کادنا سِر» اسپانیا اخیراً مدعی شده بود، لئوناردو مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به بازیکنان این تیم گفته است امباپه 23 ساله در این تابستان پارک‌دوپرنس را ترک نخواهد کرد.

کیلیان امباپه که وارد سال پایانی قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن شده، از سال 2017 در عضویت این باشگاه فرانسوی است و تاکنون در 173 بازی 133 گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده است

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۱۳۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان