//
کدخبر: ۳۲۰۷۱۳ //

بازگشت قهرمان المپیک به تمرینات زنیت +عکس

مالکوم بازیکن برزیلی زنیت که موفق شد گل قهرمانی کشورش در فینال المپیک را به ثمر برساند، به تمرینات تیمش بازگشت.

بازگشت قهرمان المپیک به تمرینات زنیت +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

مالکوم فلیپه سیلوا د اولیویرا فصل خوبی را پشت سر گذاشت. ستاره سابق بارسلونا، موفق شد به همراه زنیت قهرمانی لیگ برتر روسیه و سوپرجام این کشور را از آن خود کند و سپس راهی توکیو شد تا در رقابت های المپیک برای کشورش به میدان برود.

 

وینگر برزیلی ها که در تمامی دیدارهای برزیل در المپیک به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود، در دیدار فینال و پس از اینکه کار به وقت های اضافه کشیده شد، در دقیقه 91 به جای متئوس کنها وارد زمین مسابقه شد و پس از 17 دقیقه، گل برتری و قهرمانی برزیل را وارد دروازه اسپانیا کرد.

 

مالکوم پس از کسب قهرمانی المپیک، چند روزی را مشغول استراحت بود و سرانجام امروز به تمرینات زنیت سن پترزبورگ بازگشت و مورد استقبال سرگئی سماک مربی و سایر هم تیمی هایش قرار گرفت. سردار آزمون هم تیمی مالکوم نیز یکی از کسانی بود که پس از بازگشت او، ضمن تبریک عنوان قهرمانی المپیک، به هم تیمی اش خوش آمد گفت.

 

زنیت روز یکشنبه و در دیداری از هفته چهارم لیگ برتر روسیه در دیداری حساس و مهم به مصاف لوکوموتیو مسکو می رود. مالکوم در کنار آزمون، برای این بازی در دسترس سماک خواهند بود. زنیت با 9 امتیاز از 3 هفته ابتدایی لیگ، در صدر جدول قرار دارد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۰۷۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان