//
کدخبر: ۳۱۹۷۸۵ //

حضرتی پور: انتظار مدال های بیشتری از فرنگی کاران داشتیم

مربی تیم ملی کشتی فرنگی از عملکرد این تیم در بازی های المپیک ابراز رضایت کرد اما در عین حال گفت که انتظار مدال های بیشتری داشتیم.

حضرتی پور: انتظار مدال های بیشتری از فرنگی کاران داشتیم
به گزارش فرتاک نیوز،

بهروز حضرتی پور در مورد عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در بازی های المپیک که با کسب دو مدال طلا و یک برنز همراه بود، گفت: این مدال ها و در کل عملکردی که فرنگی کاران داشتند نتیجه برنامه هایی است که از مدت ها پیش برای اجرای آنها اقدام شد و با وجود شرایط سخت کرونایی و قرنطینه این برنامه ها پیگیری شد.

وی ادامه داد: کشتی گیران طی ماه های گذشته در تمام تورنمنت هایی که شرکت داشتند از جمله میادین کسب سهمیه و مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشتند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: نتیجه تمام تلاش ها و برنامه هایی که داشتیم کسب دو مدال طلا و یک برنز بود و ۲ عنوان پنجمی؛ البته انتظارمان این بود که مدال های بیشتری بگیریم. 

حضرتی با بیان اینکه امین میرزازاده در وزن ١٣٠ کیلوگرم شرایط خوبی به لحاظ قرعه نداشت، گفت: اگر در این وزن قرعه بهتری داشتیم حداقل یک مدال برنز دیگر می توانستیم داشته باشیم اما در کل از عملکرد ملی پوشان راضی هستم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان از حمایت های صورت گرفته توسط فدراسیون و همچنین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در راستای آماده سازی تیم تشکر کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۷۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان