//
کدخبر: ۳۱۹۴۷۷ //

زنده‌روح: امید زیادی داریم/ مقابل استقلال جبران می‌کنیم

هافبک گل‌گهر تاکید کرد با تمام توان مقابل استقلال قرار می‌گیرند تا فینالیست جام حذفی شوند.

زنده‌روح: امید زیادی داریم/ مقابل استقلال جبران می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

احمدرضا زنده‌روح درباره تساوی گل‌گهر مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: اگر در یک کلمه عنوان کنم، فقط باید بگویم واقعا غافلگیر شدیم. ما برای این بازی خیلی برنامه داشتیم و سبک بازی نساجی را می‌دانستیم، اما متاسفانه دو گل خوردیم ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم و دو گل زدیم.

او در خصوص از دست دادن رتبه چهارم و جایگاه پنجمی گل‌گهر در لیگ برتر ابراز کرد: آقای قلعه‌نویی، کادر فنی تیم و تمام بچه‌ها تلاش خودشان را انجام دادند و هرچه در توان داشتند، گذاشتند ولی تقدیر این بود که چهارم نشویم. رتبه پنجم برای تیمی که دومین سال حضورش در لیگ برتر است، فکر می‌کنم خیلی خوب باشد ولی باید تلاشمان را برای سهمیه آسیایی انجام بدهیم.

کاپیتان گل‌گهر درباره تقابل در نیمه نهایی جام حذفی با استقلال گفت: باید نتیجه مقابل نساجی را برابر استقلال جبران کنیم و بهترین بازی فصل را انجام بدهیم تا به فینال برسیم. ناکامی بزرگی در لیگ برتر نداشتیم که برخی‌ها عنوان کرده‌اند چون جایگاه پنجم برای گل‌گهر خوب بود، اما هدف ما تکمیل کردن عملکرد خوب امسال تیم و نتیجه‌بخش شدن زحمات‌مان است تا بتوانیم در جام حذفی به موفقیت برسیم.

زنده‌روح اضافه کرد: استقلال شرایط خوبی در نیم‌فصل دوم داشت و فینالیست سال گذشته جام حذفی است ولی ضمن احترام به آنها، فقط به دنبال برتری مقابل این تیم و قهرمانی هستیم. آقای قلعه‌نویی به خوبی استقلال را می‌شناسند و نکات لازم را به بچه‌ها گفته‌اند. امید زیادی داریم این بازی را با برد تمام کنیم.

او درباره از دست دادن عنوان بهترین پاسوری فصل عنوان کرد: سعی کردم بهترین عملکردم را برای گل‌گهر داشته باشم و مثمر ثمر کار کنم؛ به دنبال عناوین فردی نبودم و حسرت از دست رفتن بهترین پاسوری را نمی‌خورم. دوست داشتم این اتفاق بیفتد ولی ناراحت نیستم و به سروش رفیعی تبریک می‌گویم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۴۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان