//
کدخبر: ۳۱۹۱۳۹ //

عیسی مرادی:سطح مسابقات لیگ سه بسیار بالا رفته است

امیدوارم بتوانیم با تلاش بازیکنان و کادرفنی به لیگ دسته دوم صعود کنیم.

عیسی مرادی:سطح مسابقات لیگ سه بسیار بالا رفته است
به گزارش فرتاک نیوز،

مسابقات مرحله دوم لیگ دسته سوم به هفته‌ های پایانی خود نزدیک و حساسیت در گروه‌ های سه گانه بیش از پیش شده و تیم‌ ها آخرین تلاش‌ های خود را برای صعود به لیگ دسته دوم بکار می‌گیرند.

در گروه دوم رقابت‌ ها تیم‌ های آرتام تبریز ، شهید اورکی اسلامشهر ، شهرداری فومن و نفت‌ ایرانیان  رقابت سختی برای قرار گرفتن در رتبه‌ های بالای جدول را دارند.

تیم نفت ایرانیان از تیم‌ های مدعی این گروه است که در مرحله نخست هم شایستگی‌ های خود را به رخ حریفان کشید.

عیسی مرادی مهاجم گلزن این تیم در مرحله اول و دوم مسابقات عملکرد فوق‌ العاده‌ای داشته نفتی‌ ها بسیار امیدوارند درخشش او در دیدار‌ های پیش رو زمینه ساز صعود این تیم شود.

به همین بهانه گفتگویی داشتیم با این بازیکن خوش آتیه که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود؛

لطفاً خودتان را معرفی کنید و بفرمایید فوتبال را از کجا آغاز کردید؟

به نام خدا عرض سلام دارم خدمت شما و مخاطبین خوب فرتاک ورزشی بنده عیسی مرادی ۲۴ ساله اهل شهر زنجان هستم و فوتبالم را در لیگ‌ های کشوری آغاز کردم ، سال گذشته در  تیم نفت ایرانیان آغاز کرده و  سال خوبی بود و با اختلاف یک امتیاز  از صعود به مرحله بالاتر باز ماندیم و در مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سه در تیم پاراگ تهران بودم و در فصل جاری به نفت برگشتم و خوشبختانه به مرحله دوم راه پیدا کردیم و در حال حاضر هم در کورس برای صعود به لیگ دسته دوم هستیم.

شرایط و کیفیت لیگ دسته سوم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

واقعا شرایط لیگ دسته سوم کشوری خیلی سخت و دشوار هست ، تیم‌ها از لحاظ فنی کیفیت قابل قبولی را ارائه داده و باید خدا را شاکر بود که در لیگ دسته سوم همچین سطح بالایی را شاهد بود  و امیدوارم سطح این مسابقات همیشه به این صورت باشد چون قطعا به پیشرفت فوتبال کشور کمک خواهد کرد.

با توجه به اینکه در این فصل در مرحله اول رقابت‌ ها حاضر بودید قیاس مرحله اول و دوم را چگونه بیان می‌کنید؟

واقعیت این است که از بین ۶۵ تیم مرحله اول کیفیت برخی تیم‌ ها به علل مختلف پایین بود، اما در مرحله دوم تیم‌ها بسیار یکدست و نزدیک بهم هستند و رقابت در مرحله دوم بسیار سخت‌ تر است.

احتمال صعود تیم نفت به لیگ دسته دوم را چقدر می‌دانید و رقبای اصلی خودتان در این گروه چه تیم‌ هایی هستند؟

رقابت اصلی تیم نفت ایرانیان با تیم های شهید اروکی اسلامشهر ، آرتام تبریز ، شهردای فومن ، است و انشاالله با یاری بازیکنان ، کادرفنی و مدیریت باشگاه نفت ایرانیان به لیگ دو کشوری صعود کنیم.

در مرحله اول و دوم چند گل به ثمر رساندید؟

خداروشکر در مرحله اول مسابقات ۷ تا گل زدم و در مرحله دوم با تلاش کادرفنی و بچه‌ ها‌ی تیم ۱۲ گل به ثمر رساندم و امیدوارم امسال آقای گل این مسابقات شوم.

سخترین بازی که در این فصل داشتید کدام بازی بود؟

سخت‌ ترین بازی ما در مرحله اول در شهر تبریز مقابل تیم آژند این شهر بود ، خیلی بازی سختی بود و خداروشکر با کمک کادرفنی و بازیکنان  بازی سختی را با نتیجه یک بر صفر بردیم.

سقف آرزوهاتون ؟

اول آرزو می‌کنم که تیم نفت ایرانیان قهرمان لیگ دسته سه کشوری بشود خیلی دوست دارم خیلی زود به حقم در فوتبالم برسم و در لیگ برتر با پیراهن تیم محبوبم پرسپولیس بازی کنم.

الگوی فوتبالی شما در داخل و خارج؟

الگوی خارجی من رونالدو پرتغالی و الگوی داخلی آقای علی کریمی هستند.

ضمن آرزوی موفقیت برای شما صحبت پایانی اگر دارید می‌شنویم؟

من هم تشکر میکنم از  رسانه خوبه فرتاک ورزشی خصوصاً فرتاک لیگ‌ سه و جا دارد تشکر کنم از خانواده ام بخصوص پدر و مادرم که خیلی خیلی کمکم کردند و همچنین تشکر کنم از مدیریت باشگاه بزرگ نفت ایرانیان ، کادر زحمت کش و همه بچه‌ های و همه کسانی که من را کمک کردن در این مسیر پیشرفت کنم ، و در نهایت امیدوارم بتوانیم قهرمان این دوره مسابقات لیگ دسته سوم کشوری بشویم.

پوریا منصوری

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۹۱۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان