//
کدخبر: ۲۹۹۶۵۷ //

مهدی بافتی:کادر جدید به جای متهم کردن دیگران اشتباهات خودشان را بپذیرند!

مهدی بافتی سرمربی سابق آسمان مشهد در گفتگوی اختصاصی با فرتاک ورزشی عنوان کرد

مهدی بافتی:کادر جدید به جای متهم کردن دیگران اشتباهات خودشان را بپذیرند!

مهدی بافتی سرمربی سابق تیم آسمان مشهد که بعد گذشت تنها پنج هفته از هدایت این تیم مشهدی اسعفاء داد در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص مشکلاتش و علت جدایی از این تیم مشهدی گفت:

بافتی در ابتدا در خصوص قبول هدایت نماینده خراسان رضوی در لیگ سه گفت: ابتدای فصل که پیشنهاد آسمان را قبول کردم از یک تیم لیگ دویی و یک تیم لیگ سه ایی  پیشنهاد داشتم ولی با توجه به اینکه خانواده بنده در شهر مقدس مشهد ساکن هستند و بعد از گذشت ۶ سال خواستم به شهرم خدمت کنم و هدایت آسمان را پذیرفتم.

وی در ادامه افزود: شرایط ابتدا به ساکن خوب پیش رفت ولی خوب در طول فصل مشکلات حاد شد و از سکوتم سوء استفاده شد و به دلیل مشکلات عدیده ایی که وجود داشت از جمله :

 ۱- مشکلات سرپرستی که به جای مسائل کاری به مسائل فنی دخالت میکرد

۲- نداشتن مهاجم هدف که ضربه بدی به تیم من زد ، زیرا حمید غلامی که نفر اصل برای آن پست جذب شده بود ۵ روز مانده به بازی اول محروم شد در صورتی که عضو هیات مدیره استعلام گرفته بودند و طبق صحبت ایشان مشکلی نداشت ، اما این بازیکن محروم شد و بعد از آن با ۴ مهاجم صحبت کردیم که دو نفر به دلیل مشکل با سرپرست و دیگری به علت مشکلات مالی جذب نشدند و باشگاه به جای مهاجم هدف وینگر جذب کرد.

بافتی در خصوص نتایجش با این تیم گفت: تیمی که در ۵ بازی ۴۰ موقعیت گل ایجاد میکند اتفاقی نیست! دو سال متوالی در لیگ دسته سوم به همراه تیم هایی که بودم باخت نداشتم و دنبال بهانه نیستم ولی علت دو باختمان که بازی با شریعت مسائل داوری که کاملا مشخص بود و بازی اراک هم اصلا نباید انجام میشد زیرا بازی شرایط عادی نداشت و زمین استاندارد نبود زیرا زمینی که تیم اراک به فدراسیون معرفی کرده بود به دلایلی بازی در آنجا انجام نشد و به دلیل ضعف سرپرست تیم ما در زمینی که نباید بازی میکردیم و هیچ پروتکل بهداشتی رعایت نشد بازی کردیم و بازی را واگذار کردیم کما اینکه بعد از این بازی ۱۲ نفر از اعضای تیم مریض شدند و حتی چند نفر نیز کرونا گرفتند!

مربی سابق تیم ذوالفقار کاشان در خصوص جدایی اش گفت: از هفته سوم قبل از بازی با شهروند نور تحت فشار بودم زیرا به من گفتند نتیجه نگیری نیستی! و با نفرات جایگزینم صحبت کرده بودند اما خوشبختانه بازی را بردیم ولی متاسفانه خواسته هایم اجابت نشد در نهایت بعد از بازی با استقلال علی آباد در هفته پنجم به جمع بندی رسیدیم که دیگر ادامه ندهیم و عزیزان به جای حل مسئله صورت مسئله را پاک کردند!

بافتی همچنین در خصوص مربی جدید تیم آسمان گفت: نمیخواستم در مورد کادر جدید  تیم آسمان صحبت کنم علاقه ای به صحبت ندارم ولی چون دوستان مصاحبه ایی کردند پاسخ میدهم : در ابتدا باید بگویم روزی که میخواستم جدا شوم گفتم هر مربی ایی که بیاید کاری به مراتب آسان تری دارد زیرا تیم بازی های سختش را انجام داده ولی جهت اطلاع ذکر چند مورد ضروری است ، این تیم در هر پست دو بازیکن خوب و جوان و آینده دار استان را دارد فقط همونطور که گفتم مشکل مهاجم هدف بود که علتش گفته شد ، دوستان اگر شناخت ندارند کمی اطلاعات بگیرند! این تیم ۵ هافبک وسط و هافبک دفاعی خوب دارد ، مجید قریشی که گفتند بازی آخر نبوده خودشان در لیست ۱۸ نفره نگذاشتند و از هافبک دفاعی در پست وینگر راست استفاده کردند! پس به جای متهم کردن بقیه اشتباهاتشان را بپذیرند زیرا گل خوردن از روی ضربات ایستگاهی ارتباطی به نداشتن هافبک دفاعی ندارد ضمنا اگر اینجا هستند شرایط را میدانستند و قبول کرده بودند و برای تغییر اینجا آمده اند ، امروز تازه همه میفهمند که چرا اینقدر دنبال مهاجم هدف بودیم ! اینکه میگویند بازیکن نداریم در پست خاصی توهین به دیگر بازیکنان زحمتکش تیم آسمان است.

مهدی بافتی در پایان عنوان کرد: در پایان امیدوارم که انشاءالله مدیریت و سرپرست از کادر جدید با جان و دل حمایت کنند و اجازه بدهند کار خودشان را انجام بدهند نه اینکه مثل کادر قبل که بعد از باخت اول که آن هم باخت به اشتباهات داوری بود و همه دیدند اولتیماتوم بدهند و حمایت هایی را که از ما نشد از دوستان بکنند ، این تیم از این هفته نتیجه میگیرد شک نداشته باشید! در پایان ضمن تشکر از مدیر عامل باشگاه  آسمان ، از  رسانه ی خوبتان  بابت فرصتی که در اختیارم گذاشتین نهایت سپاس را دارم

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۶۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان